środa, 17 maja 2017

30. Urodziny

Miałam wczoraj urodziny, jak stwierdził mój kolega "zmiana kodu na trójkę z przodu", nie wiem jak Wam, ale kiedy ja byłam dzieckiem wydawało mi się, że jak będę miała trzydzieści lat to już będę nawet trochę stara, na pewno z mężem i dwójką dzieci :) Cóż, wiele jeszcze przede mną. 
Tymczasem stwierdzam, że jest dobrze. Trenuję bycie wdzięczną, wiem, że jestem szczęśliwa i staram się nie szukać dziury w całym.
Jestem jeszcze bardziej zakochana w moim narzeczonym, niż na początku naszego związku, mam rodzinę i przyjaciół. I psa. Wszyscy jesteśmy zdrowi. Mam pracę i remont mieszkania na głowie, ale jak już się przeprowadzimy to już na nasze i skończy się era wynajmowania. Uwielbiam czytać książki, leżeć na plaży nad Bałtykiem, kocham Gdańsk i Kraków. W tym roku znów wakacje w Jastarni, cieszę się!

Ten post pisałam przede wszystkim dla siebie, mam nadzieję, że za kilka lat, kiedy do niego wrócę uśmiechnę się i sobie przypomnę, że było fajnie!

A na zakończenie zdjęcie kilku prezentów. Czy to nowe wydanie "Harrego Pottera" nie jest przepiękne?


Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Spóźnione sto lat! I zadowolenia z tego, co masz, tak jak do tej pory. Za kilka dni i ja obchodzę urodzinki. Ja też staram się ćwiczyć wdzięczność. Morze - uwielbiam! I chciałabym i w tym roku się tam pojawić, choć muszę przejechać całą Polskę ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, mnie też czeka zmiana na 3 ;) Świetne prezenty dostałaś, zegarek swatcha jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Uwielbiam ten zegarek :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana, witaj w klubie ☺ i jeszcze raz wszystkiego wspaniałego na imieniny 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnionego 'Wszystkiego Najlepszego' i życzę Ci Jeszcze więcej miłości oraz radości z dnia codziennego :)
    :* :* :*

    OdpowiedzUsuń