piątek, 23 września 2016

Jesiennie

Zrobiło się już jesiennie, tak dziwnie, bo nagle. Jeszcze tydzień temu było u mnie ponad 25 stopni, a teraz zimno i wietrznie. Kupiłam i dostałam już kilka rzeczy, które mam nadzieję umilą mi tegoroczną jesień.


W tk maxxie za 33 zł kupiłam świecę o zapachu bursztynu, z nutami mandarynki, jaśminu i drzewa sandałowego. Już ją paliłam, zapach unosi się w całym pokoju, jest ciepły, przyjemny i wcale nie drażniący. W tym samym sklepie skusiłam się na witaminowe, kolagenowe maski w płacie w cenie 24,99 zł za 5 sztuk. Jeszcze żadnej nie użyłam, ale na pewno podzielę się z Wami moim zdaniem. 
Kolejna świeca to mały kringle o zapachu autumn rain. Ciężko opisać czym ta świeca pachnie, to coś słodkiego, delikatnego, lekkiego, bardziej kojarzy mi się z wiosną. 
Moje zakupy z superpharm to woda perfumowana ardenbeauty (59,99 zł za 100 ml). Lubię perfumy od Elisabeth Arden, uważam, że są niedoceniane. Nuty zapachowe to m.in bergamotka, irys, lilia, imbir, rabarbar i drzewo sandałowe. Jedyny minus to średniej urody flakon. 


W ofercie za zakupy powyżej 35 zł był szampon rewitalizujący z dove w cenie 10 zł obecnie mam inny szampon z tej serii i dobrze się u mnie sprawdza, zobaczymy jak będzie z tym.


Kupiłam zwierciadło z małym kalendarzem na przyszły rok, bardzo spodobała mi się jego oprawa graficzna, nie potrzebuję niczego większego, ten będzie idealny do torebki. 
Od przyjaciółki dostałam z Kanady syrop klonowy (bardzo lubię go z owsianką albo jogurtem naturalnym) i czekoladki reese. Nie ma to jak coś słodkiego, książka i koc:) 


Na koniec dwa zakupy ubraniowe: ciemnogranatowe spodnie jeansowe (z pepco za 39,90) i sweter z reserved (79,99 zł). Z tego zakupu jestem najbardziej zadowolona, jest jasnoszary, długi (sięga mi niemal do kolan), ma kieszenie i taki szlafrokowaty krój, ale dobrze w nim wyglądam. 
To tyle u mnie, życzę Wam miłego weekendu, ja jadę do Krakowa:)

1 komentarz:

  1. Świetny post! :)
    Każda z nas na pewno chcę pięknie wyglądać na facebook’owych lub instagram’owych zdjęciach. Jak w takim razie się umalować, żeby na zdjęciu wyglądać jak profesjonalna modelka? Zapraszam do mnie, żeby zapoznać się z ciekawymi poradami.

    OdpowiedzUsuń