środa, 6 stycznia 2016

A miałam nie planować:)

Stwierdziłam, że przecież nie samymi kosmetykami człowiek żyje i przy okazji (kolejnego:) wolnego dnia zastanowiłam się nad bardziej kulturalnymi zamierzeniami na najbliższe miesiące. Publikacja tego na blogu ma mnie dodatkowo motywować, poza tym czekam na rekomendacje od Was. 
Wiem, że miałam mniej planować, ale jakoś nie mogłam się powstrzymać.


Chciałabym jechać na weekend do Poznania, to kolejne na mojej liście polskich miast, w którym nigdy nie byłam. Zawsze stolica wielkopolski była mi nie po drodze, dlatego stwierdziłam, że nie ma co trzeba to nadrobić. Muszę muszę tylko poszukać ciekawych miejsc do odwiedzenia. 
Na majowy weekend już zaplanowaliśmy ze znajomymi Pragę. Mam nadzieję, że się uda, chociaż z takimi wielomiesięcznymi planami bywa różnie.



Do kina i teatru bardziej lubię chodzić w tygodniu, po pierwsze wiem, że po pracy czeka mnie taka przyjemność, a po drugie te pracujące dni jakoś mi wtedy szybciej mijają. W styczniu koniecznie chcę zobaczyć "Moralność pani Dulskiej" w nowej, trochę uwspółcześnionej aranżacji. Generalnie w tym roku, podobnie jak w poprzednim planuje wiele wizyt w kinie i teatrze.


A teraz coś czego nie mogę się doczekać wystawa w krakowskim muzeum narodowym - modna i już! Moda w PRL. Ekspozycję można oglądać do połowy kwietnia i jak tylko zrobi się trochę cieplej jadę! Obecna temperatura (-10!) nie zachęca mnie do wyjścia z domu, a jak już będę w Krakowie chętnie odwiedzę Kazimierz i kilka innych miejsc. 

Mam też na liście kilka książek do przeczytania, z czasem i kolejnymi nowościami wydawniczymi lista na pewno się wydłuży, obecnie prezentuje się tak:


Poza tym na kindle czeka na mnie 'królowa lodów z orchid street' i ostatni tom trylogii o Hubercie Meyerze 'florystka'. 
Nie zaplanowałam jeszcze gdzie spędzimy tegoroczny urlop. Ciągle koncepcje się zmieniają. Mam nadzieję, że na wszystkie te rzeczy wystarczy mi czasu i funduszy:) 

Zdjęcia (poza pierwszym) zostały zaczerpnięte z google grafika, w powodów oczywistych nie mam jeszcze własnych. A jakie książki, filmy i miejsca do zobaczenia tak na weekend w Polsce Wy polecacie? 

1 komentarz:

  1. Poznań jest naprawdę cudowny, mieszkam tutaj od 5 lat i nie zamieniłabym tego miasta na żadne inne :)

    OdpowiedzUsuń