niedziela, 13 grudnia 2015

Paczka świąteczna

Prezenty od mojej przyjaciółki przyleciały do mnie 1,5 tygodnia przed świętami! W tym roku zapoczątkowałyśmy tradycję wysyłania sobie paczkek z kosmetykami i jakimiś słodkościami pod choinkę. Moja paczka jest w drodze do Kanady i mam nadzieję, że dotrze przed wigilią. Nie chcę publikować jej zawartości bo Kaśka może przeczytać ten post, powiem Wam tylko, że zapakowałam tam wiele polskich kosmetyków z firm takich jak ziaja, perfecta, lirene. Ja między innymi dostałam to: 


Dwa eosy i masełko do ust z burt's bees, krem do rąk migdałowy i masło indian night jasmine z the body shop (już wczoraj użyłam tego masła do ciała i pachnie pięknie, mój chłopak stwierdził, że ten zapach czuć w całym pokoju), żel pod prysznic, peeling i balsam z serii Paris amour z bath and body works, kokosowy balsam pod prysznic z jergens i dwie maskary z cover girl. Już nie mogę się doczekać, aż będę z tego wszystkiego korzystać. Dobrze, że zużyłam swoje zapasy:)  
Bardzo lubię dostawać kosmetyki, wcześniej wydawało mi się, że żel czy balsam to taki prezent awaryjny, kiedy ktoś totalnie nie wie co kupić. Teraz doceniam praktyczność takich podarunków. Poza tym obecnie na rynku jest wiele produktów do codziennej pielęgnacji, na które często ze względu na cenę nie możemy sobie pozwolić i fajnie jest coś takiego dostać albo dać w prezencie.


Z rzeczy jedzeniowych dostałam słoik z piankami i gorącą czekoladą, słoik ze słomką do picia (przesłodki, uwielbiam takie rzeczy, zawsze coś podobnego znajdziecie z Tigerze), syrop klonowy, jagody acai w czekoladzie, m&m's z preclami, reese, dwie czekolady i mój absolutny hit - czekoladę mleczną z aromatem pomarańczowym w kształcie pomarańczy, jakiś geniusz to wymyślił:) Bardzo, bardzo dziękuję! Tyle u mnie. Idę sobie zrobić kawę i zjeść coś słodkiego. 
Miłej niedzieli! 

5 komentarzy:

  1. tusze cover girl i czekoladę hersheys chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nigdy nie miałam tych tuszy i jestem ich bardzo ciekawa;)

      Usuń
  2. Też bym przygarnęła taką paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna przesyłka, na pewno sprawiła Ci wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń