czwartek, 31 grudnia 2015

Coroczne podsumowanie

Pod koniec każdego roku robię takie podsumowanie, to już moja blogowa tradycja. 


W tym roku podróżowałam więcej niż w poprzednim, ale nadal były to wyjazdy wyłącznie gdzieś 'w Polskę'. Cieszę się z tego, że często udawało nam się wyrwać gdzieś na weekend zamiast tylko siedzieć w domu. Poznałam wielu ciekawych, sympatycznych ludzi, byłam na jednym weselu. Nadal mieszkam w tym samym miejscu. Mój pies już dorósł:) 




Post z moimi postanowieniami i pragnieniami na 2015 rok możecie przeczytać tutaj. I faktycznie tak jak wspominałam na początku udało mi się więcej podróżować i więcej czytać (przeczytałam 70 książek i jestem z tego wyniku dumna:), a mniej kupować. Zmieniłam też swoje nawyki żywieniowe, oczywiście nadal zdarza mi się jeść coś niezdrowego ale w ogólnym rozrachunku jestem z siebie w tym temacie zadowolona:) 


Jeśli chodzi o wish list na mijający rok chciałam portfel z tous, o bag i paletę naked 3. Ostatecznie kupiłam czarny, klasyczny portfel z Ochnika, służy mi już od 7 miesięcy. Zdecydowałam się na torebkę mimi large Pauliny Schaedel w kolorze caffe latte. To był bardzo dobry zakup, uwielbiam tę torebkę, noszę codziennie, jest mała ale pakowna i wygodna. Jak już wiele razy widzieliście na blogu zamiast palety z urban dekay wybrałam chocolate bar i jestem z niej bardzo, bardzo zadowolona. Tak właśnie zrealizowałam moją zakupową listę:) 

Chciałabym Wam życzyć aby rok 2016 był inspirującym czasem dobrych zmian, spełnionych marzeń, kreatywnych pomysłów i pozytywnych myśli. Niech się dobrze dzieje! 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta torebka! Też planowałam jej zakup, ale w innym kolorze, który jest ciągle niedostępny ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kolor też bardzo długo był niedostepny, ale w końcu wysłałam im wiadomość z zapytaniem i praktycznie od razu dostałam odpowiedź kiedy torebka będzie na stanie:)

      Usuń