piątek, 13 listopada 2015

Tag tak na początek weekendu

Oglądałam ostatnio na kanale mojej ulubionej dziewczyny na youtube (KLIK) tag makijażowy 20 pytań. Stwierdziłam, że też taki zrobię, ostatecznie zawsze na blogu więcej czasu poświęcam na pielęgnację. Zatem nie przedłużając, bo trochę tych pytań jest:

1. Jaki masz typ cery?
Wrażliwa, sucha, naczynkowa, łatwo ją podrażnić.
2. Co jest Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Żele, jeden z moich wieloletnich ulubieńców to żel z yves rocher z serii pure calmille, bardzo lubię też tego typu produkty z tołpy. Ostatnio zastanawiam się też nad olejkami do demakijażu. 
3. Czy używasz peelingu do twarzy?
Oczywiście, że tak, ale zawsze jest to peeling enzymatyczny. 
4. Czy masz piegi?
Niestety nie, żałuję bo bardzo podobają mi się dziewczyny z dużą ilością piegów na twarzy.


5. Czy używasz kremu pod oczy?
Tak, ale nie zawsze. Obecnie jest to ziololek przeciwzmarszczkowy krem pod oczy 30+ i jestem z niego bardzo zadowolona, Zdarzają się jednak miesiące kiedy nie mam specjalnego kremu pod oczy.
6. Jakiego podkładu używasz?
Obecnie jest to końcówka rimmel lasting finish. Generalnie jeszcze nie znalazłam ideału, ale bardzo lubię podkłady o średnim bądź lekkim kryciu, które nie podkreślają suchych skórek, są lekkie i nie oksydują. 
7. Co z korektorem?
A co ma być?:) Używam obecnie rozświetlającego korektora z wibo i bardzo go lubię, jak go skończę rozejrzę się za czymś bardziej kryjącym ponieważ mam dość pokaźne cienie pod oczami. Niestety.
8. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Sama ich nie noszę jakoś nie czuję się w nich komfortowo, ale w niektórych makijażach bardzo, bardzo mi się podobają. Uważam, że pięknie podkreślają i otwierają spojrzenie. 
9. Jakiej maskary używasz?
Jeszcze zużywam ostatki colistar mascara infinoto, a w kolejce jest już max factor 2000 calorie. Lubię jak tusz ładnie rozdziela i pogrubia. Unikam maskar z wielką szczoteczką, bo zawsze sobie nią ubrudzę powiekę.


10. Używasz bazy pod cienie?
Nie, na moich powiekach cienie trzymają się cały dzień. Jednak ostatnio zastanawiam się nad zakupem jakieś bazy ze względu na to, żeby podbić kolor cieni.
11. Używasz bazy pod makijaż?
Nie. Dla mnie jest to zbędny produkt, staram się, żeby nie nakładać za dużo warstw na twarz. 
12. Kredka do oczu czy eyeliner?
To zależy, kredki mam w neutralnych kolorach (brązowy, czarny) ponieważ poza tworzeniem kreski, lubię je trochę rozetrzeć. Linery kupuję w bardziej odważnych kolorach (turkus, zieleń).
13. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko?
Na szczęście nigdy mi się to nie zdarzyło, natomiast kilka razy włożyłam sobie szczoteczkę od tuszu do oka. 
14. Ulubiona szminka?
Nie mam takiej, częściej sięgam po błyszczyki. 
15. Ulubiony róż?
Bourjois 34 rose d'or.
16. Kupujesz kosmetyki na ebay/allegro?
Jakoś nie, wolę drogerie internetowe. 
17. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Jakoś nigdy się nad tym nie zastanawiałam, więc chyba nie.
18. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając jednego produktu, co by to było?
Tusz do rzęs, chociaż nie mam problemu z wyjściem z domu bez makijażu. Dość często mi się to zdarza, nie maluję się np. kiedy idę na zakupy albo z psem na spacer.
19. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Myślę, że nie jest najgorzej:) Jak widać w powyższej odpowiedzi pokazuję się ludziom bez makijażu. Poza tym nie robię na co dzień mocnego make up'u więc różnica między moją pomalowaną i niepomalowaną twarzą chyba nie jest ogromna.
20. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Nie ma takiej, uważam, że nie ma co przesadzać, wszystko jest dla ludzi. Gdybym już miała coś wymienić to brwi jak od linijki, wygląda to okropnie nienaturalnie.

3 komentarze:

  1. Polecę Cię mojej dziewczynie:)
    Recenzja książki Terry'ego Pratchett'a & Stephen'a Baxter'a - ''Długa Ziemia'' już na moim blogu :)
    Zaczynam Cię obserwować i zapraszam do mnie:)
    Recenzjonistycznie
    No Longer Nightmare

    OdpowiedzUsuń