wtorek, 16 czerwca 2015

Filtr do twarzy

Filtry mają ten minus, że bielą, wiele słyszałam o tym, że inaczej zachowuje się krem z Vichy, ale doszłam do wniosku, że może uda mi się znaleźć coś tańszego, o podobnych walorach. W sklepie Ziaji kupiłam  matujący krem do twarzy ochrona UVA + UVB SPF 50 (18,99 zł za 50 ml). 


Zdaniem producentka krem jest zalecany do skóry tłustej, mieszanej i skłonnej do trądziku. Nie mam takiej cery, nie zmienia to jednak faktu, że ten produkt bardzo dobrze się u mnie sprawdza. W sklepie dostępna była jeszcze wersja przeciwzmarszczkowa i tonująca. 
Zużyłam go już połowę, nie żałuję sobie tego kremu i przyznaję, że sięgam po niego z przyjemnością. W niczym nie przypomina kremów o konsystencji gęstej pasty, trudnej do rozsmarowania. Owszem ma gęstą konsystencję, ale łatwo rozprowadza się na twarzy, nie stawia oporu, nie jest taki tępy. I teraz najlepsze - szybko się wchłania i nie bieli twarzy. Po aplikacji czuję taką lekką, tłustawą warstwę, ale ona również się wchłania i możemy z powodzeniem nakładać makijaż. Krem w żaden sposób nie wpływa na jego wygląd i trwałość, a testowałam go z różnymi podkładami. Za każdym razem byłam zadowolona. Jak zużyję go do końca, kupię następne opakowanie. W przystępnej cenie dostajemy bardzo dobrze działający krem, czego chcieć więcej? Używam go również na dekolt i ramiona. 


W gratisie do kremu dostałam Sopot sun preparat na usta i znamiona SPF 30 UVA + UVB. To 30 ml tubeczka białego kremu, wolałabym, żeby był w sztyfcie, z pewnością ułatwiłoby to aplikację na usta. Minus jest taki, że ewidentnie bieli, nie podoba mi się taki efekt, dlatego zawsze nakładam błyszczyk albo pomadkę. Smakuje i pachnie dość słodko, co też mi się nie podoba. Sama bym go nie kupiła, ale tak jak wspominałam preparat był dołączony do kremu, zużyję, ale więcej po niego nie sięgnę (regularna cena to ok. 8 zł). Wolę zwykłe pomadki z filtrem. 

3 komentarze:

  1. Mnie niestety Ziaja bardzo podrażniła i kolejny raz przekonałam się, że ich kosmetyki do twarzy po prostu mi nie służą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie właśnie większość kosmetyków z ziaji odpowiada, zarówno tych do twarzy jak i ciała:)

      Usuń