czwartek, 7 maja 2015

ostatni raz

czytacie o zakupach w Rossmannie. Tym razem planowałam zakup jakiegoś wiosennego koloru lakieru do paznokci, myślałam o limonce, ale ostatecznie stwierdziłam, że to chyba jednak nie dla mnie i zdecydowałam się na coś innego. 


Oba lakiery pochodzą z maybelline z serii super stay 7. Czytałam, że faktycznie długo wytrzymują na paznokciach. Skusiłam się na dwa kolory: 635 surreal - niebieski złamany fioletem, ciekawy, wielowymiarowy kolor (mam nadzieję, że będzie tak samo wyglądał na paznokciach jak w buteleczce) i 135 nude rose - stonowany róż z dodatkiem beżu. Lakiery mają aż 10 ml, ich regularna cena to 17,99, po promocji zapłaciłam za nie 9,18 zł. 
Produktów kolorowych do ust mam wystarczającą ilość, ale naklejka z promocją była również umieszczona na pomadkach ochronnych. Okazało się, ze rabat obejmuje również baby lips, zdecydowałam się na coral crave, cena regularna to 9,99 zł, ja zapłaciłam 5,09 zł. 
Już jej raz użyłam, pachnie miętą i eukaliptusem. Sztyft ma koralowy kolor, ale wcale nie barwi ust, nadaje im tylko lekki połysk. 
A na co Wy się skusiłyście? Moja koleżanka z pracy kupiła dziesięć lakierów:) 

2 komentarze:

  1. Podczas tej promocji kupiłam dwie pomadki Wibo oraz żel do skórek SH :)
    Piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Ross niedawno, ale kupiłam akurat to co nie było na promocji.. Cóż, tak bywa ;)

    OdpowiedzUsuń