wtorek, 19 maja 2015

nowości kosmetyczne

Chciałam wam szybko pokazać, co ostatnio nowego przybyło do mojej kosmetyczki. Zacznijmy od sobotniego prezentu. Na urodziny od mojego chłopaka dostałam paletę cieni chocolate bar z too faced. Wiecie jak się bardzo cieszę? :) 


na razie zrobiłam nią makijaż tylko dwa razy, zatem na porządną recenzję przyjdzie jeszcze czas, już teraz muszę zaznaczyć, że cienie są w pięknych kolorach, nie ma tutaj ani jednego, który bym uważała za zbędny, poza tym pięknie pachną, tak słodko. Większość swoich pojedynczych cieni już zdenkowałam i planuję sobie zostawić tylko jedną paletę. 
A teraz czas na kosmetyki zakupione w ciągu ostatnich kilku dni: na stronie skarby Syberii zakupiłam maseczki z Babuszki Agafii dwie do ciała (termiczono-iłowa i ujędrniająca) i dwie do twarzy (dziegciowa oczyszczająca i daurska kojąca). 



Wszystkie mają 100 ml pojemności i kosztowały ok. 5-7 zł. Jak je zamawiałam to wydawało mi się, że to takie większe próbki, dopiero później zdałam sobie sprawę z tego, że większość drogeryjnych maseczek ma tubki o pojemności 75 ml. Na tej samej stronie zakupiłam jeszcze balsam do włosów cienkich i delikatnych z Baikal Herbals oraz żel pod prysznic witaminy dla skóry z Natura Siberica. 


W weekend odwiedziłam sklep firmowy Ziaji, skusiłam się na bardzo polecaną pastę do zębów (4,90 zł) oraz ochronny matujący krem do twarzy z SPF 50  (18,90 zł) w gratisie był dołączony preparat na usta i znamiona SPF 30. Krem ma bardzo lekką konsystencję (co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło), szybko się wchłania i nie bieli twarzy. Jak na te kilka użyć jestem zadowolona, zobaczymy co będzie dalej. Dam znać! 

5 komentarzy:

  1. Przepiękne nowości! Paletę Too Faced mam od kilku miesięcy i jestem z niej bardzo zadowolona. Cudne odcienie i genialna jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te rzeczy bardzo mi się podobają i chętnie równiez bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie chcę zobaczyć makijaż z użyciem Chocolate Bar :)

    OdpowiedzUsuń