sobota, 23 maja 2015

kosmetyki pielęgnacyjne

Wiem, że kilka dni temu pokazałam Wam moje nowości kosmetyczne, ale promocja w Rossmannie skutecznie mnie kusiła, poza tym zaraz wykończę mój żel do mycia twarzy i płyn micelarny, więc nadarzyła się bardzo dobra okazja do uzupełnienia braków. Staram się nie robić zapasów, w myśl zasady, że zawsze jest gdzieś jakaś promocja, dlatego do koszyka wpadły tylko takie rzeczy, które będę używała już teraz. 


Promocja -40% na kosmetyki do pielęgnacji twarzy (z wyłączeniem maseczek oraz pielęgnacji dla mężczyzn) trwa do 26 maja. Dosłownie pół godziny temu wróciłam z Rossmanna i półki były pełne. Poza tym, co dziwne, tłumów wcale nie było, sama stałam przy produktach do twarzy. Niestety musiałam odwiedzić aż trzy Rossmanny, bo nigdzie nie było produktów z Tołpy. 



W końcu jednak się udało i kupiłam: nawilżający krem łagodzący pod oczy bawełna i irys (cena 22,99 zł, po promocji 13,79 zł), tołpa botanic białe kwiaty orzeźwiający tonik-mgiełka (cena 10,49 zł, po promocji 6,30 zł - super cena, a bardzo lubię produkty do twarzy w takiej formie), tołpa dermo face physio żel do mycia twarzy i oczu (cena 27,99 zł, po promocji 16,79 zł), Ziaja naturalny oliwkowy płyn micelarny oczyszczanie twarzy, demakijaż oczu (cena 7,49 zł, po promocji 4,50 zł), Ziaja liście zielonej oliwki peeling drobnoziarnisty - twarz, ciało, dłonie (cena 9,99 zł, po promocji 5,99 zł). Peelingu nie planuję używać do twarzy, na pewno byłby za mocny, natomiast takie małe drobinki ścierające ostatnio bardzo dobrze mi się sprawdzają do ścierania naskórka na całym ciele. 
Promocja z kosmetykami kolorowymi była dużo bardziej rozreklamowana, ja jednak zdecydowanie bardziej cieszę się z tej, bo jak wiecie kosmetyki pielęgnacyjne, to to, co bardzo lubię. 
Na koniec mój mały pomocnik, zawsze zainteresowany tym, co robię:


A na co Wy się skusiłyście? 

7 komentarzy:

  1. Ja jestem dzielna i twarda. Nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemne zakupy :) aż żałuję że nie przyglądnęłam się dokładnie Tołpie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest jeszcze trochę czasu, aby się przyjrzeć;)

      Usuń
  3. Znam te produkty z Tołpy, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że u mnie też się dobrze sprawdzą:)

      Usuń
  4. Jeszcze nie trafiłam na kosmetyk Tołpy, który zrobiłby na mnie duże wrażenie. Nie miałam tych które wybrałaś dla siebie, więc będę czekać na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń