niedziela, 26 kwietnia 2015

Weekendowe zakupy

Informacja o promocji -49% w Rossmannie krąży w sieci już od jakiegoś czasu, wcale nie przygotowywałam się na wielkie zakupy, pamiętam o tym, że mam wystarczającą ilość kosmetyków i nadal uważam, że przez całe życie bym nie zużyła czterech róży:) Mam ostatnio ochotę na taki wypoczęty, rozświetlony look, dlatego skusiłam się na wibo deluxe brightener czyli rozświetlający korektor (uwierzycie, że nie mam ani jednego, jakiegokolwiek korektora?!). Produkt kosztuje w cenie regularnej 14,59 zł, ja zapłaciłam za niego 7,44 zł. Na pierwszy rzut oka wydaje się mocno wpadający w róż, zobaczymy jak wypadnie na twarzy. 
Już od jakiegoś czasu myślałam o zakupie skin luminizer fundation z max factor, jednak jego cena regularna wynosi aż 60 zł, więc sporo jak na drogeryjny podkład (w promocji zapłaciłam 30,59 zł). Czytałam, że podkład nie ma mocnego krycia, natomiast bardzo dobrze nadaje się do cery suchej. Podoba mi się również opakowanie z pompką typu airless. Ze względu na to, że moje dwa podkłady z rimmela sięgnęły dna, testy zaczynam od jutra. Jestem bardzo ciekawa tego produktu. Wzięłam kolor nr 45 warm almond. Generalnie jak przeglądałam różne podkłady doszłam do wniosku, że są różowobiałe i dla mnie za jasne, a następny w kolejności kolor jest już za ciemny.
Warto również zaznaczyć, że podkład był cały zafoliowany, a korektor jak widać jest zapakowany w kartonowe pudełeczko. Miło wiedzieć, że ja pierwsza korzystam z produktów, które kupiłam. 
W ramach przypomnienia promocja obejmuje wszystkie podkłady, korektory, pudry, bronzery, róże i trwa do 29.04.2015


Nie samymi kosmetykami człowiek żyje dlatego w ramach niedzielnego spaceru zajrzałam do Empiku, skuszona promocjami z okazji dnia książki. Co prawda kupiłam ostatnio na stronie matrasu dwie nowości, ale jedna już przeczytana, a druga w połowie, poza tym książek nigdy za wiele. Kupiłam coś, co od dawna chciałam przeczytać, ale jakoś się nie składało. 


Joanna Bator 'zamień chemię na jedzenie'. Resztę niedzieli spędzam leniwie - czytając. 
Miłego popołudnia!

4 komentarze:

  1. Lubie ten podkład, mimo kilku jego wad. A korektor tez teraz kupiłam, takie rozowe korektory ładnie rozświetlają cienie pod oczami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że korektor się sprawdzi i polubię ten podkład:)

      Usuń
  2. Nie znam tych produktów a na promocji w Ross jeszcze nie byłam... może uda mi się jednak powstrzymać od zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń