czwartek, 30 kwietnia 2015

tak, ja też byłam w Rossmannie

I kupiłam tylko dwa tusze, żadnej kredki czy cieni, te produkty staram się teraz wykorzystać do dna, ponieważ w dalszej perspektywie chciałabym kupić sobie jedną paletę, zamiast kilku pojedynczych cieni. Jednak dzisiaj nie o tym. 


Od dzisiaj trwa promocja -49% na wszystkie tusze, kredki i cienie do oczu. Skusiłam się na lash sensational z maybelline (cena regularna 35,99 zł, po promocji 18,35 zł) i mam, co do niego duże oczekiwania oraz na growing lashes z wibo (cena regularna 9,69 zł, w promocji 4,94 zł). Oba tusze są w kolorze czarnym i mają silikonowe szczoteczki. Kupiłam jeszcze odżywkę sos lash booster 5 w 1 z eveline, zastanawiałam się czy rabat na nią również będzie obowiązywał i okazało się, że tak (cena regularna 15,59 zł, po promocji 7,95 zł). Będę jej używała pod tusz do rzęs oraz wieczorem po demakijażu. 


Przy okazji do koszyka wpadła jedna z moich (wielu:) ulubionych czekolad czyli biała z granulkami jagodowymi. Skończył mi się nawilżane chusteczki do higieny intymnej z facelle, nie wiem, które to już moje opakowanie, zawsze mam je w torebce, są bardzo delikatne, nie podrażniają, przyjemnie odświeżają. Na sam koniec mydło do rąk w płynie, w mojej łazience jeszcze stoi edycja zimowa z pingwinkiem i najwyższy czas zamienić ją na coś bardziej aktualnego. 
Tyle u mnie. A już jutro zaczyna się mój ulubiony miesiąc w roku:) 
Odpocznijcie w ten majówkowy weekend! 

2 komentarze:

  1. Też chciałam kupić ten zielony tusz z Wibo, ale ostatecznie wybór padł na inny.

    OdpowiedzUsuń