niedziela, 19 kwietnia 2015

Migawki

Bardzo dawno nie było migawek, dzisiaj jak przeglądałam aparat i telefon doszłam do wniosku, że w ostatnim czasie zrobiłam zdecydowanie mniej zdjęć niż zwykle, czas na poprawę:) 
Idziemy w maju na koncert Hey, bardzo się cieszę. 'Uroda życia' to ostatnio moja ulubiona gazeta, mało reklam, sporo treści. Kupiłam sobie piękny, wiosenny koc w biedronce, mój poprzedni udał się na zasłużoną emeryturę. Sezon na lody uważam za otwarty, co tydzień robimy sobie wieczór filmowy, nie dla mnie chipsy i popcorn, ja zawsze zasiadam z miseczką lodów, najlepiej z dodatkiem świeżych owoców. Na sobotnie leniwe śniadanie najlepsze są francuskie tosty. Ryż z jabłkiem, śmietaną i cynamonem to smak dzieciństwa! I dzisiejszy obiad - makaron ze szpinakiem. 
Wstałam tylko na chwilę, a mała włochata kulka od razu zajęła moje miejsce. I jeszcze jedno zdjęcie Januszki. Tyle u mnie.


Miłego wieczoru :) 

2 komentarze: