wtorek, 14 kwietnia 2015

demakijaż

Mój ulubiony demakijaż to taki, który jest szybki. Dlatego często stawiam na żele do mycia twarzy. Ostatnio skusiłam się na Tołpa dermo face rosacal żel micelarny do twarzy i oczu


Najpierw kilka słów od producenta: nasz dermokosmetyk dzięki zawartości miceli dokładnie i delikatnie oczyszcza skórę twarzy i okolice oczu z makijażu i zanieczyszczeń. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia. Eliminuje uczucie pieczenia i ściągnięcia skóry. Nawilża, odświeża, pozostawia uczucie ukojenia i komfortu. Nie zauważyłam, żeby jakoś wybitnie łagodził zaczerwienienia, moim zdaniem od tego jest krem czy maska, a żel jest na twarzy zbyt krótko, żeby coś tutaj zdziałać. Natomiast z resztą całkowicie się zgadzam. Jestem z niego bardzo zadowolona, jest bardzo delikatny,  faktycznie nie ściąga, nie przesusza i nie podrażnia skóry, myję nim również oczy i tutaj również sprawdza się świetnie, ani razu nie zdarzyło się, żebym miała zaczerwienione, piekące oczy. Bardzo szybko i dokładnie rozpuszcza makijaż. Poza tym design opakowań Tołpy trafia w mój gust. Produkt ma typowo żelową konsystencję, nie pieni się, bardzo łatwo wycisnąć go z tubki. 
Jego jedyny minus to regularna cena - 30 zł. Na szczęście jest bardzo wydajny. Będę go szukała w promocjach, bo z pewnością do niego wrócę.


Drugi (i ostatni) krok mojego demakijażu to płyn micelarny Mixa optymalna tolerancja formuła stworzona pod kontrolą medyczną do bardzo wrażliwej i reaktywnej skóry twarzy i powiek witamina B5, kojący ekstrakt z róży. Zdaniem producenta: nasz płyn micelarny to preparat, który idealnie nadaje do demakijażu skóry wrażliwej, ponieważ ogranicza do minimum konieczność pocierania podczas zmywania makijażu. Wielka ulga: płyn zawiera opatentowany ekstrakt z róży. Skóra wrażliwa i skłonna do reakcji alergicznych staje się jednocześnie ukojona i złagodzona.  


Jeśli zastanawiacie się nad zakupem tego płynu serdecznie polecam. Działa łagodząco, faktycznie nie ma potrzeby mocnego tarcia, używałam go wielokrotnie zamiast żelu i sprawdza się w tej roli bardzo dobrze, rozpuszcza makijaż szybko i skutecznie. Ma przyjemny delikatny zapach, nie zostawia na skórze lepkiej warstwy, kiedy przemywamy nim oczy nie mamy wrażenia 'widzę przez mgłę'. Poza tym jest wyposażony w wygodną pompkę. Produkt nie zawiera alkoholu ani parabenów. 

3 komentarze:

  1. Ciekawi mnie ten żel z Tołpa, zazwyczaj używam mydła, ale muszę spróbować czegoś innego :

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe mam zaufania do produktów mixa, a i tołpa nie specjalnie mnie kusi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego? To mój pierwszy produkt z mixa, a jeśli chodzi o tołpę to moim zdaniem jak każda inna firma ma kosmetyki lepsze i gorsze.

      Usuń