poniedziałek, 2 marca 2015

Różany peeling do ust

Ostatnio bardzo polubiłam markę pat&rub, wszystkie testowane dotychczas kosmetyki bardzo dobrze się u mnie sprawdziły i cały czas mam ochotę na więcej. Wiem, że peeling do ust nie jest kosmetykiem pierwszej potrzeby i że z powodzeniem można zrobić go samodzielnie (robiłam), ale miałam ochotę sprawić sobie mały prezent. 


Zdaniem producenta peeling delikatnie złuszcza, nawilża wygładza. Zawiera ksylitol - cukier z brzozy o działaniu przeciwpróchniczym, olejek migdałowy, masło mango i olejek różany. Jak w przypadku innych produktów tej firmy jest to kosmetyk nie zawierający składników pochodzących z ropy naftowej, siarczanów, silikonów, sztucznych konserwantów i barwników. 
Produkt otrzymujemy zapakowany w plastikowy słoiczek i kartonik. Jest ważny przez 12 miesięcy i zastanawiam się czy uda mi się go wykorzystać w tym czasie, bo po 1,5 miesiąca zużycie jest malutkie. Peeling wypełnia wszystkie obietnice producenta, a ponad to pięknie pachnie. Złuszczanie suchego naskórka to przyjemne uzupełnienie pielęgnacji ust zwłaszcza jesienią i zimą, kiedy moje usta są ciągle suche od ogrzewania w domu, klimatyzacji, wiatru etc.



Jedyna wada - cena. W regularnej cenie za 25 ml musimy zapłacić 49 zł, ja swój egzemplarz kupiłam na merlin.pl w cenie 33 zł, poza tym na stronie producenta też co jakiś czas są promocje. Peeling dostępny jest jeszcze w wariancie kawowym i pomarańczowym. 
Jak zużyję moje balsamy do ust to sięgnę po masełko z tej samej różanej serii. 

4 komentarze:

  1. Mam go i lubie jego zapach/smak, ale drugimraz do niego nie wrócę

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to jest gadżet, ale i tak chcę go mieć ze względu na zapach ;) Uwielbiam różane aromaty w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam peelingu do ust, zwykle jestem fanką balsamów. :) Chyba będę musiała pomyśleć o takim kosmetyku, ponieważ stan moich ust ostatnio nie jest zadowalający. Uwielbiam ładnie pachnące kosmetyki, to bardzo zachęca do ich używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że taki drogi, bo chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń