wtorek, 17 marca 2015

Promocja w superpharm

Jeśli planujecie uzupełnienie swoich kosmetycznych zasobów to dzisiaj i jutro trwa bardzo korzystna promocja w superpharm. 


Dzisiaj ze zniżką - 50% możemy kupić kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów  m.in. z Tołpy, SVR, Evre, Biosilk, Loreal, jutro promocją objęte są marki takie jak: Garnier, Dermedic, La roche-posay. Cała lista tutaj tutaj. 
Ja skusiłam się na kojący krem-balsam, na naczynka botanic czarny bez z Tołpy, żel micelarny Tołpa dermo face rosacal. Dodatkowo przy zakupach powyżej 35 zł wybrałam łagodny peeling enzymatyczny z dermiki za 9,90 zł. 
Dzisiaj przy zakupie jednej maseczki druga była za grosz. Sięgnęłam po sprawdzone warianty czyli ziaja maska kojąca z glinką różową, liście zielonej oliwki maska regenerująca z kwasem hialuronowym oraz perfecta odżywcza maseczka słodkie migdały i miód. 



Za całe zakupy zapłaciłam 47,48 zł. Dla porównania cela regularna samego kremu to 32 zł. 
Mam nadzieję, że komuś się ten post przyda. Skusiłyście się na coś? 

6 komentarzy:

  1. Ja się trzymam z daleka od drogerii ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam promocje, niestety u mnie nie ma superpharm więc bardzo żałuję, ale za to mam rossmann w pobliżu i zawsze czaję się na jakieś promocje :D Od dawna myślę o zakupie jakiegoś produktu z tołpy, musze poczytać więcej na jej temat i może w końcu się zdecyduję :) Uwielbiam maski różnego rodzaju, bardzo lubię ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kilka kosmetyków z tołpy i w sumie jak każda inna firma mają dobre i słabe rzeczy, trzeba testować:)

      Usuń
  3. Dostałam SMS dotyczący tej promocji, ale na razie niczego nie potrzebuję :) Fajnie, że Tobie coś udało się upolować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już musiałam uzupełnić braki i akurat taka promocja się trafiła.

      Usuń