poniedziałek, 9 marca 2015

migawki

To post raczej weekendowy, ale nie pamiętam, kiedy ostatnio taki wrzucałam dlatego lepiej teraz niż wcale! Przegląd zdjęć z ostatnich tygodni (jeśli nie z miesięcy). Tak obchodziłam wczorajszy dzień kobiet, oczywiście były też kwiatki, ale mój chłopak wie, że najbardziej lubię dostawać książki ('bądź paryżanką gdziekolwiek jesteś' oraz 'miniaturzystka'). Zapas moich ulubionych jogurtów, mają takie ciekawe połączenia smaków - jeżyna i wanilia, banan i rokitnik. Po zdjęciu sreberka jest specjalny dziubek, wygodny do picia, poza tym opakowania mają świetny design. Zawsze kupuję je w tesco, widziałyście może je w innych sklepach? Odkryłam ostatnio luksusowe przetwory z owoców od made by my mum (link do strony), są przepyszne. Doskonałe do pieczywa i naleśników. Kupiłam jabłko z różą, malinę, truskawkę, morelę z winem i truskawkę z białą czekoladą. Wybrałam takie małe słoiczki na spróbowanie, ale teraz już wiem, że jeszcze jakieś zamówienie tam złożę. Na późne sobotnie śniadanie idealne są francuskie tosty z przepisu Ani Starmach. Zaopatrzyłam się też w blender russell hobbs mix and go. Posprzątałam całe mieszkanie, wstawiłam dwa prania, a w nagrodę kawke i ciasto z papierowej podkładki, zawsze to talerz mniej do zmywania:) Na koniec moje ulubione cukierki. 


Poniedziałek już prawie za nami!

3 komentarze:

  1. Mam w planach lekturę Miniaturzystki, więc liczę na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie kończę czytać, jestem zachwycona! Recenzja będzie niedługo:)

      Usuń