czwartek, 5 lutego 2015

Twoja nowa skóra?

Już od dawna miałam ochotę na kosmetyki z pat&rub, nie należą one jednak do najtańszych i zastanawiałam się czy się u mnie sprawdzą. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że cena niejednokrotnie nie jest wyznacznikiem jakości i właśnie dlatego dość długo się wahałam. Na szczęście okazało się, że moje obawy są bezzasadne, ale o tym za chwilę. Marka jest bardzo popularna dlatego tyko szybko wspomnę, że są to produkty bez sztucznych barwników, konserwantów, silikonów, pegów, glikolu propylenowego. W moim świątecznym zestawie znajduje się masło (jeszcze nie używałam), balsam do rąk (był w ulubieńcach stycznia) i scrub cukrowy relaksujący - dzisiaj notatka o nim! 


Zdaniem producenta: nazywany ten scrub Twoja nowa skóra. Delikatnie złuszcza, ekspresowo nawilża i poprawia wygląd skóry. Po użyciu scrubu skóra staje się gładka i ujędrniona. Pięknie wygląda i pachnie. Olejek z trawy cytrynowej poprawia wygląd skóry: wygładza ją i oczyszcza. Używanie scrubu w kąpieli zastąpi użycie balsamu lub masła. Scrub zawiera naturalny filtr UV. scrub pachnie relaksująco kokosem i trawą cytrynową. 


Producent zaleca stosowanie peelingu na lekko wilgotną skórę, zrobiłam tak za pierwszym razem i nie byłam zadowolona. Produkt zawiera olejki, które sprawiły, że scrub ślizgał się po mokrej skórze i oczyszczanie było raczej średnie. Następnym razem spróbowałam na suchą skórę i to był strzał w dziesiątkę. Kosmetyk jest wypełniony drobinkami, można wykonać bardzo dokładny masaż skóry, peeling nie pieni się, dzięki temu drobinki się nie rozpuszczają i możemy się trzeć ile chcemy (oczywiście w granicach normy). Olejki fundują porządne nawilżenie, moja sucha skóra nie potrzebowała balsamu nawet na drugi dzień! Skóra po aplikacji jest miękka, odżywiona, sprężysta, miła w dotyku i pięknie pachnie. Stosuję ten scrub raz w tygodniu i jestem z jego działania bardzo zadowolona. Ma aż 500 ml więc szybko go nie skończę, ale jak już sięgnie dna kupię ponownie jakiś scrub z pat&rub. Jeśli szukacie czegoś co będzie uzupełnieniem Waszego domowego spa - polecam! Wiem, że jego cena regularna (79zł) nie jest niska, ale biorąc pod uwagę wagę (500 ml!), naturalny skład, wydajność i działanie warto się skusić, Poza tym na stornie producenta często są promocje, kosmetyki są również dostępne na mojej ulubionej stronie merlin.pl, a tam często produkty są kilka/kilkanaście złotych taniej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz