piątek, 23 stycznia 2015

selfie tag

Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć jak spędzam piątkowe przedpołudnie:) Dni mojej blogowej nieobecności nadrabiam tagiem. Pytania naprawdę mi się podobają.


1. Jaka jest twoja najlepsza fizyczna cecha?
Podobają mi się moje paznokcie i biust.
2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego? 
Zjednoczone Emiraty Arabskie, a dokładnie Dubaj. Chciałabym zobaczyć sztuczne wyspy, nowoczesną architekturę. Generalnie podobają mi się kraje arabskie. 
3. Czego potrzebujesz by poczuć się lepiej kiedy jesteś chory?
Prysznica albo wanny. Mam tak, że albo czuję się dobrze albo choroba rozkłada mnie całkowicie (gorączka, ból kości, kaszel, katar). Wtedy najczęściej przesypiam całe dnie, nie mam nawet siły, żeby siedzieć i marzę o tym, żeby iść do wanny. Może brzmi to dziwnie, ale naprawdę tak jest. 
4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
Nie ma sensu martwić się na zapas, przyszłość i tak przyjdzie i wtedy trzeba będzie jakoś sobie to życie poukładać. Martwienie się rzeczami, które jeszcze się nie przydarzyły nie ma sensu. I warto się uczyć, niekoniecznie na sprawdzian z fizyki, ale np. języków, warto poszerzać swoje horyzonty, szukać nowych zainteresowań. W 'dorosłym' życiu jest na to mniej czasu.
5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś w poprzednim wcieleniu?
Może kotem? Lubię spać, siedzieć w domu i nie koniecznie chodzić tam gdzie inni.
6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?
Nic. Uważam, że trzeba tak postępować, żeby niczego nie żałować. Nie chciałabym poprawić błędów przeszłości bo ostatecznie suma wszystkich wydarzeń doprowadziła mnie do tego, gdzie jestem teraz. Mam nadzieję, że nie brzmi to zbyt patetycznie :) 
7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Często idziemy z Pawłem zjeść razem obiad w jakieś restauracji, mamy wtedy czas porozmawiać i nie myślimy o tym kto pozmywa:) poza tym spacery, kino, spotkania ze znajomymi i dużo książek. Na studiach obowiązkowe były niemal całonocne imprezy, teraz wcale mnie do tego nie ciągnie. Wolę odpocząć. Starość, nie?
8. Co denerwuje cię w miejscu gdzie pracujesz?
Na pewno mniej rzeczy niż w poprzednim. Gdybym miała wskazać coś to powiedziałabym: czynnik ludzki. To kiedy ktoś nie przyjdzie do pracy bo mu się nie chce, spóźni się, zajmuje mój czas jakimiś beznadziejnymi wziętymi z księżyca tłumaczeniami etc. 
9. Nie mogę żyć bez ...?
Książek, czekolady, internetu, herbaty.
10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka super moc by to była?
Chciałabym móc zatrzymywać czas, w takim sensie, że dla wszystkich by się on zatrzymał i cała ludzkość trwała by w takim zawieszeniu, a ja bym mogła w tym czasie coś robić - np. spać albo oglądać seriale. Ale wymyśliłam:)

Oczywiście jeśli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na te pytania to zapraszam.

3 komentarze:

  1. Pozwolę sobie odpowiedzieć na pytania byś wiedziała, że odwiedzam Twojego bloga :D

    1. Jaka jest twoja najlepsza fizyczna cecha?
    Bardzo lubię swoje oczy, zwłaszcza umalowane.

    2. Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego? 
    Chciałabym kiedyś pojechać do USA, bo tam życie wygląda zupełnie inaczej. I oczywiście chciałabym odwiedzić USA Army.

    3. Czego potrzebujesz by poczuć się lepiej kiedy jesteś chory?
    Gorącej herbaty i człowieka, który zadba o mnie i mi ją zrobi :P

    4. Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?
    Myślę, że powiedziałabym im by naprawdę uważali z alkoholem, bo człowiek nawet sam do końca nie wie, kiedy się uzależnia...

    5. Jak myślisz jakim zwierzęciem byłeś w poprzednim wcieleniu?
    Na bank byłam kotem :)

    6. Gdybyś mógł cofnąć się w czasie co byś zmienił?
    Nie farbowałabym włosów... nigdy...

    7. Co robisz dla rozrywki w weekendy?
    Spotykam się z moimi przyjaciółmi albo prowadzę bloga.

    8. Co denerwuje cię w miejscu gdzie pracujesz?
    Na to pytanie nie odpowiem...

    9. Nie mogę żyć bez ...?
    ...mojego kota Borysa i bez porannej kawy :D

    10. Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu to jaka super moc by to była?
    Chciałabym umieć się teleportować by móc w jednej chwili być np. w ciepłych krajach :P

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! Dlaczego ja nie pomyślałam o teleportacji?!? :)

      Usuń
    2. Nie wiem kochana. Ale muszę przyznać, że nad tym pytaniem zastanawiałam się najdłużej :D

      Usuń