niedziela, 4 stycznia 2015

postanowienia i pragnienia

Może koniec roku to lepszy czas na takie wpisy, ale ja swoje pragnienia i potrzeby musiałam jeszcze trochę przemyśleć. Czytałam ostatnio, że postanowienia noworoczne to nic innego jak planowanie porażki, nie zgadzam się, uważam, że jeśli naprawdę pragniemy zmian to je wprowadzimy. Poza tym dobrze się zmotywować nagrodą:) 
w tym roku planuję:
1. Więcej podróżować. Bez względu na to, czy będą to wakacje w Maroko czy weekendowy wyjazd do Lublina:)
2. Lepiej odżywiać się w pracy, przede wszystkim chodzi mi o to, żeby nie pochłaniać w biegu hot-dog'a z żabki. 
3. Więcej czytać, zgłębiać wiedzę z różnych dziedzin.
4. Mniej kupować, ograniczyć zwłaszcza t-shirty, kubki, filiżanki, poduszki etc. 
Stwierdziłam, że jeśli nie będę wydawała pieniędzy na niepotrzebne rzeczy - typu kolejna koszulka z wyprzedaży będę mogła sobie pozwolić na zakup czegoś, co naprawdę bardzo chcę mieć. A ponad to będę korzystała/zużywała rzeczy, które już posiadam.
a oto moja skromna wish lista: 




Podejrzewam, że portfel z Tous kupię sobie na urodziny:) Torebki obag podobają mi się od ubiegłego lata, jest takie wybór, że ciężko się zdecydować. Po tym, jak przez następne kilka miesięcy będę zużywała to, co mam pod koniec roku planuję zaopatrzyć się w jakąś porządną paletę cieni, początkowo nie byłam zainteresowana produktami z urban decay, ale teraz, kiedy wszędzie je widzę podobają mi się coraz bardziej i nabrałam ochoty na paletkę naked 3
Życzcie mi powodzenia ;) 

11 komentarzy:

  1. Mmm! Portfel z Tous... jest moim marzeniem :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również od dawna marzy się paleta Naked 2 i Naked 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel bardzo mi się podoba, samej by mi się taki przydał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletkę Naked 3 chętnie bym przygarnęła - idealne kolory dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam więcej pragnień niż postanowień ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie foreo luna i naked 3 . Musze przestac wydawac pieniadze na niepotrzebne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia! Portfel bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) Przepraszam - nominuję Cię :D Zapraszam do zabawy...
    http://www.chichotbloguje.com.pl/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj :) Nominowałam Cię do zabawy - Liebster Blog Award. Zapraszam :)
    http://kobietawczerwieni.blogspot.com/2015/01/pierwsza-nominacja-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń