środa, 3 grudnia 2014

Prezenty, prezenty!

Już w sobotę mikołajki, a za trzy tygodnie święta. Uwielbiam grudzień i cały ten cukierkowy przedświąteczny marketing. Choinki, pierniczki, jemioła i wystawy sklepowe pełne propozycji na prezenty. Wiem, że w tym temacie nikt już ameryki nie odkryje, ale bardzo lubię czytać tego typu posty i dlatego stwierdziłam, że sama też taki opublikuję. Mim zdaniem najlepszy prezent to rzecz, której sami sobie nie kupimy bo np. szkoda nam na to pieniędzy;)
Prezent dla dziewczyny zawsze łatwiej mi kupić. Pomysłów jest wiele: w tym roku bardzo podobają mi się różnego rodzaju kosmetyczne zestawy, ale nie mam tutaj na myśli żelu pod prysznic i balsamu, tylko coś ciekawszego jak np. propozycje od clinique. Świecie zapachowe, zestaw filiżanek z cukiernicą albo filiżankę w zestawie z czajniczkiem, portfel, świąteczną piżamę z reniferem, szal/komin i rękawiczki do kompletu, etui na telefon/tablet/czytnik, biżuteria (np. bransoletka z lilou), koc, prenumerata jakieś gazety (Twój styl, pani, elle), ostatnio widziałam na stronie answear  bardzo fajną propozycję - książkę 'Radzka radzi Tobie dobrze w tym' w zestawie z czekoladkami i olejkiem do demakijażu z Tołpy.


Natomiast prezent dla chłopaka, bez względu na to kim dla nas jest, to sprawa już trudniejsza. Nie od dzisiaj wiadomo, że faceci lubią prezenty praktyczne, pewnie dlatego nie widzą nic złego w tym, żeby swojej ukochanej sprawić na urodziny toster albo patelnię:) Dobry pomysł to: szczoteczka elektryczna, podkładka pod telefon do samochodu (taka, żeby się do niej przykleił i nie przemieszczał w trakcie jazy), akcesoria do laptopa typu torba, myszka, pad, albo inne elektroniczne gadżety typu power bank. Jeśli chłopak lubi gry (a który nie lubi?) i wiecie jaka nowość go zainteresowała to właśnie będzie Wasz pewniak, jeśli nie macie o tym pojęcia kupcie np. kartę do playstation store albo grę planszową, na pewno się przyda na wspólnie spędzony wieczory.


Nie jestem zwolennikiem kupowania ubrań, jedyny wyjątek to np. koszulka związana z czymś, co chłopak lubi np. bardzo podobają mi się t-shirty czarnych owiec, więc jeśli chłopak ogląda jakieś internetowe show to też jest dobry pomysł. Książka czy album to dobry podarunek bez względu na płeć (i wiek). Warto zatem zainwestować w coś ładnie wydanego, podobają mi się zwłaszcza albumy z reprodukcjami, zdjęciami mody albo makijażem. Jeśli nie macie pojęcia, co kupić dobrym pomysłem będzie karta podarunkowa do konkretnego sklepu (np. reserved, hebe, home&you, empik), wiem, że nadal wiele osób uważa, że to niekoniecznie dobry pomysł, ale ja wolałabym otrzymać możliwość wyboru czegoś, co naprawdę mi się spodoba niż coś, czego nigdy nie wykorzystam. 
A jakie są Wasze prezentowe typy?

2 komentarze:

  1. Co to jest karta do playstation store?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest karta doładowująca konto, dzięki której można kupować gry w sklepie playstation :)

      Usuń