poniedziałek, 29 grudnia 2014

Nowości kosmetyczne

Mam do opublikowania duże denko, nie wiem nawet czy jest sens o tym pisać, ważne jest to, że do połowy grudnia zużyłam sporo kosmetyków właśnie z myślą o tym, co wpadnie do mojej kosmetyczki w świątecznym okresie. 


Część z tych produktów to prezenty, część kupiłam sobie sama. Zielony woreczek z Pat&Rab mieści produkty z linii zapachowej trawa cytrynowa i kokos - balsam do rąk, masło do ciała i scrub cukrowy. Już Wam kiedyś pisałam, że podoba mi się stosowanie żelu pod prysznic i balsamu o tej samej woni - za 9,90 kupiłam parę kosmetyków avon vibrant orchid and blueberry, nie mogłam przejść obojętnie obok dove purely pampering krem pistacjowy i magnolia, zestaw kosztował tylko 13,99 zł. 



Wcześniej nic o tym nie słyszałam, ale wczoraj byłam w SuperPharm i obecnie trwa tam promocja 1+1 za grosz na wszystkie kosmetyki kolorowe. Szukałam jakiegoś podkładu, ale na półkach były praktycznie same takie, które wcześniej już miałam dlatego zdecydowałam się na rimmel stay matte podkład o konsystencji kremu - za dwie tubki zapłaciłam 21,91 zł. Od siostry dostałam niebieski tusz do rzęs - lovely romantic blue, początkowo nie byłam przekonana do takiego efektu na moich rzęsach, ale nałożyłam go już kilka razy i muszę powiedzieć, że wygląda dobrze. 



Na sam koniec pędzle z hakuro (od lewej H85, H70, H74, H78, H21, H50S) oraz Calvin Klein Eternity. Post z podsumowaniem roku i postanowieniami noworocznymi dopiero mam zamiar napisać, ale już teraz muszę stwierdzić, że przynajmniej pierwsze miesiące nowego roku to czas na zakupową wstrzemięźliwość ;) 
A co Wam ostatnio przybyło w kosmetycznych zbiorach? 

7 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji wypróbowania kosmetyków z Pat&rub choć bardzo mnie kuszą. Kilka z tych pędzli, które pokazujesz posiadam i jestem z nich zadowolona, szczególnie lubię ten do kresek/brwi. Jeśli chodzi o moje zakupy, to jutro ukaże się post z nimi. Kupiłam m.in. puder z Kryolanu czy piękny cień z serii Infallible z L'Oreal,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te cienie z serii Infallible z L'oreal też mnie kuszą, zwłaszcza ten jasny, szampański.

      Usuń
  2. Podkład z Rimmela uwielbiam, sprawdza się u mnie genialnie. To mój hit tego roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać, że faktycznie pierwsze testy są udane:)

      Usuń
  3. H70 jak dla mnie jest jednym z najlepszych pędzli :) Denko podziel na dwie części, będzie Ci łatwiej opisać dużą ilość. Ogólnie fajne nowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też ten pędzel sprawdza się bardzo dobrze:) a z denkiem zmierzę się na początku stycznia!

      Usuń