czwartek, 13 listopada 2014

Czas dla siebie

Tagi generalnie średnio mnie interesują. Ten przypadł mi do gustu, mimo faktu, że zapewne rzeczy robione w takim czasie powtarzają się u wszystkich dziewczyn. Nie tłumaczyłam pytań dosłownie, zachowałam jednak ich ogólny sens.


Co czytasz albo oglądasz podczas takiego czasu dla siebie?
Najkrótsza odpowiedź to: seriale i książki. Nie lubię oglądać sama filmów, lubię mieć się do kogo odezwać, skomentować akcję, wymienić zdania po obejrzeniu. Serial to, co innego trwa dużo krócej i można go włączyć jednocześnie robiąc coś innego. A tak swoją drogą to nie macie wrażenia, że czas bardzo dobrych seriali już minął? Coraz rzadziej zdarza mi się trafić na coś ciekawego. Jak wiadomo książki uwielbiam i zawsze jakąś czytam. Obecnie jest ot "Zaginiona dziewczyna", ale trochę mi się tego uzbierało i za kilka dni opublikuję kulturalny newsletter. Oglądam też urodowe filmiki na yt, jednak dużo rzadziej niż jeszcze kilka lat temu. 
W co jesteś ubrana podczas czasu tylko dla siebie? Pisałam ostatnio, że nie dla mnie paradowanie całymi dniami po domu w piżamie czy szlafroku, najczęściej wybieram wygodne spodnie od dresu (albo leginsy) i t-shirt. Nie lubię takiego domowego niechlujstwa np. poplamionych, spranych, wygniecionych ubrań. To, że nikt mnie nie widzi nie jest równoznaczne z przyzwoleniem na żulerski wygląd:) 
Jakich wtedy używasz pielęgnacyjnych produktów? Maski - na twarz i włosy są nieodzowne. do tego porządny peeling całego ciała połączony z masażem. Tak, żebym mogła spędzić więcej czasu niż zwykle pod prysznicem.


Aktualnie ulubiony lakier do paznokci? Paznokcie maluje średnio raz na tydzień, teraz stawiam na ciemne jesienne kolory, najczęściej jest to essie sole mate. 
Co w trakcie takiego czasu jesz i pijesz? Kawę, herbatę albo jakiś koktajl (ostatnio mój ulubiony to połączenie lodów miętowych z mlekiem), a do tego najczęściej coś słodkiego (praktycznie nigdy nie mam ochoty na słone przekąski) ciastko albo milka crispello:) 
Czy byłaś kiedyś sama w kinie? Tak, raz. Miałam wtedy z siedemnaście lat i pamiętam to do tej pory. Ze względu na to, że nie lubię sama oglądać filmów analogicznie nie przepadam za samotnymi seansami w kinie. 
Ulubiony sklep on-line? Każdy, który jako opcje dostawy ma paczkomaty (uwielbiam taką formę, jest najwygodniejsza, nie trzeba czekać na kuriera, można odebrać swoje zamówienie nawet w środku nocy)/ A tak poważnie najbardziej lubię robić zakupy na stronie merlin.pl. Wszystko przychodzi dobrze zapakowane, można odebrać w punktach bez żadnej opłaty za przesyłkę i dostarczają rzeczy szybko. 
Czy chciałabyś coś dodać? Tak:) Często mając czas dla siebie sprzątam i piorę. Jechanie na ścierce mnie relaksuje, poza tym uspokaja mnie widok pustego kosza na brudna bieliznę:) 

2 komentarze:

  1. 'Zaginiona dziewczyna' robi się bardzo popularna. Co i rusz słyszę o tej książce, więc czekam na Twoją opinię czy faktycznie warto. Chciałabym żeby sprzątanie mnie tak relaksowało, niestety bardziej męczy i spędza sen z powiek :] Podoba mi się ten tag, może też go zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sięgnęłam po tą książkę właśnie dlatego, że ciągle ją gdzieś widzę. Opublikuj tag, chętnie poczytam Twoje odpowiedzi:)

      Usuń