niedziela, 26 października 2014

Plastry na nos

Dzisiaj krótko i na temat ponieważ w kwestii plastrów oczyszczających nos nie ma sensu się rozwodzić - produkt albo działa albo nie. Dostępne aktualnie w Biedronce oczyszczające plastry na nos purderm spisują się świetnie. 


Za 6 plastrów zapłaciłam 6,99 zł, dostępne są w trzech wersjach, jak podejrzewam niczym się od siebie nie różniących, planuję jednak wrócić do biedry po dwa pozostałe. Skusiłam się na podstawową wersję, dostępne są jeszcze 'drzewo herbaciane' oraz 'węgiel drzewny'.
Na mokry nos naklejamy plaster na 15 minut, następnie odrywamy i widzimy czarne, paskudne kropki na plastrze, a nie na nosie. Efekt jest świetny, nie zrobiłam zdjęć bo mimo wszystko wydaje mi się to dość obrzydliwe, tym bardziej po niedzielnym obiedzie:)
Plastry bardzo dobrze przylegają, są tak wyprofilowane, że zakrywają również czubek nosa, który jak wiadomo wolny od zanieczyszczeń wcale nie jest. W kartonowym opakowaniu dostajemy cześć pasków zapakowanych w osobne saszetki. 
Miałam wiele różnych oczyszczających pasków do nosa i na prawdę żadne nie działały tak dobrze jak te. Nadal są w sklepach, jeśli zatem aktualnie szukacie tego typu produktu to warto się skusić. 

2 komentarze:

  1. Od dawna jestem wierna plastrom z węglem Beauty Formulas, ale przekonałaś mnie do spróbowania. Mam nadzieję, że jeszcze będą w Biedronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj poszłam do te z węglem i jeszcze było ich sporo. Szkoda tylko, że jak wróciłam do domu to okazało się, że w moim kartoniku jest tylko 5 plastrów. Mam nadzieję, że komuś się ten jeden faktycznie przyda. Masakra.

      Usuń