niedziela, 5 października 2014

Migawki

Tegoroczna jesień jest bardzo łaskawa, jak dla mnie taka pogoda mogłaby się utrzymać do połowy grudnia;) lubię kiedy budzi mnie słońce. W tesco kupiłam piękną poduszkę, tym razem okrągłą. Kawa ostatnio najlepiej smakuje mi w towarzystwie crispello z milki. Na kolację natomiast nie ma jak bagietka z mozzarellą, pomidorem i oliwkami. A na śniadanie bułeczki i serek waniliowy. Wczoraj kupiłam bluzę z oczkami pandy w c&a. Prawda, że jest urocza? A do tego bardzo ciepła. Dwa lakiery z limitki road trip z essence - jeden o wykończeniu skórzanym, a drugi z efektem termicznym. Kupiłam w biedronce kolejne kule do kąpieli. 


Miłego popołudnia! 

3 komentarze:

  1. Poduszka jest boska! Muszę się za taką rozglądnąć w moim Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery bardzo fajne. Co do pogody to też bardzo mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń