piątek, 17 października 2014

Kocham jesień - tag

Jesienią stawiam przede wszystkim na pielęgnację, dlatego moje ulubione produkty do ust to balsam eos i malinowe masełko do ust z nivea, kosmetyk kolorowy, którego używam ostatnio najczęściej to błyszczyk z oriflame thrill me saffon. Ma delikatnie czerwony kolor, jest gęsty i długo utrzymuje się na ustach. 


Moje jesienne paznokcie zawsze zdobią ciemne kolory - sole mate i bobing for baubles. Lubię kawę, ale obecnie trwa dla mnie czas herbaty. Moje ulubione jesienne napoje to - czarna porzeczka z cytryną (tekane) i jagoda z wanilią (biedronka). 
Zawsze moim ulubionymi jesiennymi dodatkami były szale. Jednak w tym roku królują torebki i botki. Niedawno kupiłam torebkę z atmosphere, ale w ccc nie mogłam się oprzeć prostej, czarnej ze złotymi dodatkami. Zapach na jesień to yankke candle! Mam woski z kringle, ale nie przypadły mi do gustu jakoś wybitnie. Teraz najczęściej palę Pink sands i black cherry. Jesień nie byłaby taka wspaniała, bez umilaczy. Dla mnie recepta na długi, udany wieczór to niezmiennie ciepły koc i książka. Kilka tygodni temu skusiłam się w hebe na cieplutkie, miękkie kapcioszki. Na sam koniec -
co najbardziej lubisz jesienią? Kolory i dynię! Nie ma innego warzywa, które tak mocno kojarzyłoby mi się z jakąkolwiek porą roku. Najbardziej smakuje mi krem z dyni. Poza tym w tym roku jest ciepło i słonecznie. Dla mnie taka jesień mogłaby trwać do połowy grudnia. 

6 komentarzy:

  1. Piękna torebka. Jestem ciekawa tej herbatki z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sole Mate to przepiękny odcień, od dawna do niego wzdycham :) Dla mnie nadal ukochanym dodatkiem jesieni są szale, bez nich strój nie jest pełen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na paznokciach rządzi Bahama Mama - uwielbiam ten kolor.
    Takie kapciochy/baleriny i ja bardzo lubię. Swoje najczęściej kupuję w Pepco.
    Są tanie jak barszcz a całkiem dobre jakościowo.
    Torebkowo rządzi u mnie brąz/rudy.
    A herbaty uwielbiam z Lidla - moja ulubiona to czarna z pieprzem i czarna z pomarańczą :)

    Z YC mam woski głównie o nucie waniliowej.
    Kilka dni temu kupiłam "vanilla&honey" - piękny jest.
    Pewnie jeszcze kupię "vanilla frosting", bo to chyba mój ulubiony.
    W zeszłym sezonie wypaliłam kilkanaście tych wosków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te botki w środku mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torebka, też nie potrafiłabym się jej oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń