wtorek, 28 października 2014

codzienny nawilżacz

Moja skóra lubi kremy nawilżające, dobrze jej służą dlatego po nie sięgam. Ostatnio (czyli jakieś dwa miesiące temu) zdecydowałam się na dermedic hydrain3 hialuro nawadniający krem przeciwzmarszczkowy na dzień. Krem zapakowany jest w plastikową buteleczkę z pompką, jak wiadomo to najbardziej higieniczny sposób aplikacji, szkoda tylko, że nie jest to pompka typu air less. Poza tym plastik jest twardy i nawet sprawdzanie pod światło nic nie daje, używam kremu od dość dawna, a nie mam pojęcia ile go zużyłam.



Zdaniem producenta: chroni przed wolnymi rodnikami i hamuje melanogenezę - alga morska bogata w minerały, lipidy i witaminy równocześnie wpływa na wzrost nawilżenia oraz poprawę metabolizmu 'odradzania się' komórek. Zintegrowany system ochrony przeciwstarzeniowej poprzez nawadnianie skóry - hialuronic acid - kwas hialuronowy utrzymuje wodę w naskórku, pobudza syntezę włókien kolagenowych, redukuje ilość oraz głębokość zmarszczek mimicznych i statycznych. Kompozycja kwasu hialuronowego i oleju z oliwek odpowiada za wybitne właściwości nawilżające preparatu i długi czas działania. Zabezpiecza przed niekorzystnym działaniem promieni słonecznych - SPF 15. Nie zatyka porów. Dobrze się wchłania. Doskonały pod makijaż. 
Praktycznie ze wszystkimi powyższymi stwierdzeniami się zgadzam. Produkt pachnie przyjemnie, tak owocowo, szybko się wchłania, w żaden sposób nie wpływa na makijaż, ani podkład się na nim nie roluje, anie dłużej nie utrzymuje. Krem stosuję dwa razy dziennie - rano i wieczorem.
Ma lekką formułę, ale niech to Was nie zwiedzie. Nawilża wspaniale. Mimo zmiany temperatur, wiatru, centralnego ogrzewania, choroby moja skóra wygląda dobrze - jest miękka, elastyczna i nie ma żadnych suchych skórek (co jest moją zmorą od lat). Oczywiście nie mogę obecnie nic powiedzieć na temat jego przeciwzmarszczkowych właściwości, ale uważam, że lepiej zapobiegać, tym bardziej, że (niestety) nie mam już osiemnastu lat. Podoba mi się to, że produkt z dermedic łączy dwie funkcję. Lubię to.
Podsumowując - jest wydajny, działa dokładnie tak jak tego oczekuję i ma przystępną cenę. W promocji zapłaciłam 28,96 zł.

6 komentarzy:

  1. ja mam kremik z Bandi i chyba ma on nawet podobną formułę do tego, bardzo mi przypasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wersję w słoiczku i była dla mnie zbyt treściwa. Może kiedyś spróbuję tego, bo ogólnie z działania byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten ma właśnie dość lekką formułę, nie jest ciężki ani tłusty, nic z tych rzeczy:)

      Usuń
  3. Ja też używam tego kremu i innych produktów z tej samej serii. Nawet pisałam ostatnio recenzję na ten temat na swoim blogu: http://www.chichotbloguje.com.pl/2014/11/dermedic-hydrain-3-hialuro-recenzja.html
    Zabawne, trafiłam tutaj całkiem przypadkiem, ale tak fajnie się czyta Twoje posty, że chyba się zadomowię. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń