sobota, 20 września 2014

Migawki

Nadszedł weekend więc czas na migawki z ostatnich tygodni. Lubię pisać takie posty, przyznaję też, że chętnie je oglądam na innych blogach


Przyszło moje zamówienie z mintishop. Bardzo podoba mi się sposób pakowania w takie kolorowe bibułki. U kogoś na instagramie widziałam zdjęcie tej koszulki, napis 'donut worry' tak mi się spodobał, że wczoraj pojechałam po nią do new yorker'a. Tegoroczna jesień jest naprawdę piękna, kto by pomyślał, że we wrześniu będzie jeszcze tak ciepło i słonecznie. Poza tym uwielbiam prać i wywieszać pranie na balkonie, a nie np. w łazience. Rzeczy do kuchni z home&you powalają mnie słodkością, ale już nic więcej nie kupuję. Podoba mi się zastawa złożona z różnych wzorów i kolorów zamiast np. zwykłej białej albo wszystkich talerzy w ten sam motyw. Odpoczywałam z kawą i 'twoim stylem', zasłużyłam też na ciastko do kawy. Ludzie którzy wpadli na połączenie mlecznej czekolady i herbatników to smakowi geniusze, dziękuję milka:) Dostałam kinder niespodziankę. Wczoraj wykąpałam się z kulą z biedronki i muszę Wam powiedzieć, że średnio zadowolona. Ta była o zapachu (chciałam napisać o smaku!) czekoladowym, działanie całkiem ok, szkoda tylko, że kula pachnie wyłącznie w opakowaniu, po jej rozpuszczeniu nie czuć niestety nic. Mam też wersję truskawkową, zobaczymy jak się sprawdzi. 

Miłego weekendu! 

1 komentarz:

  1. Przeuroczy set z Home&You, muszę zobaczyć co jeszcze zostało ;)

    OdpowiedzUsuń