środa, 24 września 2014

Essie

Podzielę się dzisiaj z Wami moją opinią na temat lakierów Essie. 


Posiadam tylko sześć egzemplarzy; fifth avenue (głęboka czerwień, więcej możecie zobaczyć tutaj), status symbol (intensywny, piękny róż), go ginza (rozbielony fiolet), sole mate (czekolada z nutką fioletu, klik), avenue maintain (niebieski - więcej na jego temat tu), bobbing for baubles (szarak - klik). 
Jakie są ich cechy wspólne? Piękne, niebanalne kolory, dobre krycie - wystarczy jedna warstwa, ewentualnie dwie cieniutkie, są bardzo łatwe w aplikacji, nie robią smug. 
Co je różni? Trwałość, najmniejszą ma najjaśniejszy odcień. Go ginza odpryskuje po dwóch, trzech dniach nawet z top coat'em. Pod tym względem lakiery nie różnią się bardzo od innych, odpowiednio zabezpieczone czyli położone na bazę i dodatkowo pomalowane lakierem nawierzchniowym wytrzymują na moich paznokciach nawet do tygodnia. 



Moje pierwsze wrażenie nie było najlepsze - lakiery użyte solo naprawdę nie grzeszą trwałością, oczywiście wiele zależy od stanu paznokci, jednak po produkcie za ponad trzydzieści zł, oczekiwałam, aby zachowywał się lepiej od takiego z bazarku za piątkę. Oczywiście każdy wydaje pieniądze wedle własnego uznania, ja jednak nie zapłaciłabym aż tyle za lakier, zawsze kupuję je w promocji (moja ulubiona to 1+1 za grosz).
Reasumując sporym minusem lakierów jest ich trwałość, bo z dobrym top coat'em każdy lakier się trzyma długo i dobrze. Jednak z uwagi na łatwość aplikacji (nawet pastelowych kolorów) oraz wspaniałą paletę kolorystyczną z pewnością jeszcze nie raz skuszę się na Essie. Cena to oczywiście kwestia indywidualna, dla jednych są naprawdę drogie, a dla innych to taka raczej średnia półka cenowa. 

6 komentarzy:

  1. Mam kilka lakierów Essie i u mnie z trwałością to jest tak, że zależy od koloru, np. Where's my chauffeur?utrzymuje się nawet dłużej niż tydzień, a np. Camera 2-3 dni. Ostatnio moim ulubieńcem jest Watermelon, pięknie się prezentuje i też spokojnie wytrzyma 4-5 dni. Lakiery Essie cenię głównie za szeroką gamę kolorystyczną, bo co do trwałości na moich paznokciach to jest ok, ale inne lakiery np. z Golden Rose Rich Color też tyle wytrzymują na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Watermelon jest na mojej liście, ale niestety podczas każdej promocji od razu jest wykupiony.

      Usuń
  2. U mnie też różnie bywa z ich trwałością, ale częściej trzymają się bez zarzutu niż odpryskują. Z Twojej gromadki mam Sole Mate i ubóstwiam za kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnego z tych wymienionych, ale u mnie są w stanie wytrzymać nawet do tygodnia z top coatem, bez również odrobinę krócej pewnie tak do 4-5 dni, ale i tak kocham je za ilość kolorów i słodkie nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś kiedyś myślałam, że Essie to przereklamowana sprawa. Później dostałam jeden (Piątą Aleję właśnie) i przepadłam. Dzisiaj mam 21 kolorów i... i chcę więcej! :)

    OdpowiedzUsuń