niedziela, 14 września 2014

Co jest w mojej torebce?

Zmieniłam już torebkę na jesienną. Chciałam kupić coś do noszenia na pasku, jak listonoszkę, wbrew pozorom to wcale nie było takie proste. Ostatecznie zdecydowałam się na torebkę z Atmosphere, na Allegro zapłaciłam za nią 55 zł z przesyłką. Dzięki połączeniu czerni, bieli i karmelowo-brązowego będzie mi pasowała do wielu rzeczy. 


Celowo wybrałam mniejszy model niż zwykle, ponieważ zawsze taszczę ze sobą za dużo rzeczy.
Teraz noszę tylko to, co niezbędne: wejściówkę do pracy, klucze, mały kalendarz, długopis, moje ulubione miętowe gumy, nawilżane chusteczki z Lidla, zwykłe chusteczki, krem do rąk z EOS, portfel, parasol i małą kosmetyczkę z Yves Rocher. Czas na mały off top: portfel mam już od ponad roku, kupiłam go w House i co jakiś czas muszę wracać do tego sklepu z prośbą o rozmagnetyzowanie, ponieważ cyklicznie co kilka miesięcy wchodząc do sklepu uruchamiam alarmujące bramki.


W kosmetyczce mam: spinkę i gumkę do włosów, żel antybakteryjny do rąk, błyszczyk z miss sporty, chusteczkę z Lidla do czyszczenia okularów, balsam do ust Blistex, tampony i tabletki na ból głowy. 

7 komentarzy:

  1. ale macie narąbane do łbów, pokaż jeszcze zużyte tampony, głupia pipo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku chciałam usunąć ten komentarz, ale tak się śmiałam, że stwierdziłam, że jednak odpowiem: czy bulwersuje Cię też obecność w sklepach tamponów/podpasek/papieru toaletowego?

      Usuń
    2. bulwersuje mnie obecność wszytskich pierdół na blogach, niedługo pokażecie kupę w sraczu, takie jesteście puste

      Usuń
    3. a skelp jest po to żeby sraj taśmę i pizdozapychacza kupić,

      Usuń
    4. Akurat ona nie wpisuje się w ten stereotyp pustych blogerek.Kiepski strzał z tym bulwersem miałes w stosunku do tej osoby. I tak na przyszłość nie czytaj czegoś co Cie denerwuje wykorzystuj swój jakże światły umysł do celów wyższych...chyba że już masz plan podboju świata hahahaha

      Usuń
  2. Zmieniłam torebkę na mniejszą z tego samego powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta torebka, nawet szukałam jej na allegro ale pamiętam, że ja widziałam ją za 70zł plus przesyłka. Szkoda, bo za taką cenę jak Ty od razu bym brała :)). Mogłabyś mi powiedzieć jak się spisuje ta torebka, jak z jakością itp.?
    U mnie w torebce znajduje się m.in. puder, pomadka, chusteczki, żel antybakteryjny, długopisy, portfel, klucze, gumy do żucia, a w ciągu roku akademickiego notatki, zeszyty, książki.

    OdpowiedzUsuń