wtorek, 2 września 2014

Chciejlista

Nie musiałam się zastanawiać czego potrzebuję na nadchodzącą jesień (a zaraz potem na zimę). Koniecznie potrzebuję płaszcza, zastanawiam się nad takim o kroju trochę jak szlafrok, ale nie wiem jak będę w nim wyglądała, najwyżej zdecyduję się na coś bardziej klasycznego. Akcesoria też będą czarne (mam bardzo mało czarnych rzeczy, chyba tylko sweter i jeden t-shirt), stawiam na dużą torbę typu shopper i botki na niskim obcasie, nigdy nie chodzę w szpilkach. Poza tym mam ochotę na przyjemne, ciepłe i miękkie tkaniny. Na nowy koc, bardzo mi się podobają takie z kuleczkami jak na zdjęciu, kapcioszki i śmieszne skarpetki. Do tego unoszący się w domu zapach świecy (nie musi to być koniecznie yankee), książka i herbata albo kawa w dużym kubku. 


Wszystkie zdjęcia pochodzą z grafiki google. 


6 komentarzy:

  1. Też muszę rozejrzeć się za nowymi botkami. Takimi kapciochami też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocze kapciochy :) i skarpetki też. Ja też szukam botków na obcasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. kapcie sa z konkretnego sklepu? Sa bardzo urocze, ja teraz botki na obcasie kupilam, bo potrzebowalam czegos eleganckiego, ale plaskie botki tez mam, kocyk tezz by mi sie przydal:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, znalazłam je w grafice google i też bardzo mi się spodobały;)

      Usuń
  4. Marzę o tym kocu :) Są takie w Home&You, ale cena ponad 150 zł mnie przeraziła, muszę dojrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń