piątek, 8 sierpnia 2014

Złuszczająca maska do stóp purderm

Czytałam o tych maskach skrajne opinie, moim zdaniem ich działanie jest uzależnione od stanu stóp, jeśli są w idealnym stanie to skarpetki nie zdziałają za dużo, jeśli jednak (tak jak ja) macie problemy z mocno zrogowaciałym naskórkiem warto po nie sięgnąć. Swoje kupiłam na promocji w Biedronce za ok. 13 zł. 


Zastosowałam je zgodnie z zaleceniem producenta, czyli siedziałam w skarpetkach przez niemal 1,5 godziny. Nie jest to zbyt wygodne ponieważ skarpetki mają tylko otwór przez który wkładamy stopę, nic ich nie trzyma, zatem nie ma innego wyjścia jak tylko siedzieć i nic nie robić (idealny moment, żeby poczytać książkę). Po tym czasie ściągnęłam skarpetki, umyłam stopy i czekałam. Przez pięć dni nic się nie działo, już się zastanawiałam czy w ogóle coś się wydarzy. Szóstego dnia, kiedy wróciłam z pracy i ściągnęłam buty zobaczyłam skórę dosłownie schodzącą płatami! Przez kolejne dwa dni łuszczyłam się jak jaszczurka, naprawdę wygląda to okropnie, ale efekt jest niesamowity. Teraz moje stopki wyglądają bardzo dobrze, pozbyłam się wszystkich zgrubień (zwłaszcza tych na piętach) i odcisków, skóra jest gładka i miękka. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona efektem. Warto po nie sięgnąć przed sezonem wakacyjnym.


Na moim opakowaniu była informacja o tym, że skarpetki nadają się do stóp poniżej europejskiego rozmiaru 42, wzięłam pierwsze lepsze z półki i teraz się zastanawiam czy one mają jakąś rozmiarówkę?
Jestem też ciekawa przez jaki czas przy normalnej pielęgnacji (czyli peeling i krem aplikowany na noc) efekt się utrzyma. Z pewnością za jakiś czas sięgnę po nie ponownie. 

4 komentarze:

  1. Są dwa rozmiary, jest jeszcze Large :) Kupiłam te skarpetki z myślą o moim facecie, ale się nie kwapi, więc chyba sama je wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. pocieszyłaś mnie, bo dzisiaj mija 5 ty dzien od użycia skarpetek, a efektu brak !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo o nich słyszałam, jednak nie zdecydowałam się na nie jeszcze. Kto wie, jeśli kiedyś je zobaczę w sklepie to może wezmę, zobaczę czy u mnie się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupiłam te skarpetki ale nie jestem z nich zadowolona, w porównaniu do wcześniejszych które miałam te okazały się takie sobie.

    OdpowiedzUsuń