czwartek, 24 lipca 2014

niebieski to kolor na lato

Jeszcze kilka lat temu za nic nie nałożyłabym niebieskiego lakieru na paznokcie, nie podobał mi się i już. Teraz to kolor po który latem sięgam bardzo często. Lakier z Essie o nazwie aveue maintain to po prostu niebieski, bez żadnych fioletowych czy zielonych tonów. Kolor nieba w Grecji, albo Smerfów. 
Nie smuży, łatwo się nakłada, kryje dobrze już przy jednej nieco grubszej warstwie. Razem z bazą i topem trzyma się spokojnie cały tydzień. 
Pasuje do sznurka mojej Lilou, z którą się nie rozstaję. 




Ps. Stwierdziłam, że to tylko lakier, nie ma się co rozpisywać, ale teraz jak patrzę na taką krótką noteczkę to aż się dziwnie czuję. Wiecie, lubię sobie pogadać. 

4 komentarze:

  1. Mi z reguły nie chce się pisać o lakierach, bo np większość Essie jest taka sama - świetnej jakości i kropka ;) AM zupełnie nie w moim typie, ale doceniam za intensywność koloru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, akurat takiego odcienia niebieskiego nie mam w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy odcieniu? Zwał jak zwał. Przepraszam za błąd, jeśli gdzieś popełniłam.

      Usuń