niedziela, 20 lipca 2014

Migawki

Jest gorąco, po całym tygodniu pracy i robienia wielu rzeczy po pracy stwierdziłam, że dzisiaj odpoczywam. Cały dzień siedziałam w domu, przejrzałam gazety i blogi, znalazłam czas na to, żeby spokojnie wypić kawę w duecie z czymś słodkim, a teraz czas na wieczór filmowy. Na tegorocznych wyprzedażach nie znalazłam niczego ciekawego, skusiłam się tylko na dresowe spodnie (h&m 39,90) i bluzę (reserved 39,90). W biedronce kupiłam marynarskie trampki, są naprawdę śliczne. 
Jednak mój największy zakup to notebook samsung ativ book 9 lite. Aneta Starosta, to twoja sprawka. Odkąd zobaczyłam go pierwszy raz na fb u Anety wiedziałam, że prędzej czy później on trafi w moje ręce. Mam go dopiero od tygodnia więc czas na opinie jeszcze przyjdzie, jedyne co mogę teraz powiedzieć to, to że jest piękny. Na sam koniec mój jogurtowy ulubieniec - aero z białą czekoladą. Pyszne, próbowałam wersji z miętą i toffie, ale biała czekolada zdecydowanie wygrywa. 

Miłego wieczoru! 

1 komentarz:

  1. Fajna ta bluza!
    Ja kupiłam trzy t-shirty i materiałowe szorty.
    Pod koniec lipca wybieramy się raz jeszcze, ale cel jest jeden - odzież sportowa :)

    OdpowiedzUsuń