niedziela, 11 maja 2014

Migawki

Maj to mój ulubiony miesiąc w roku. Zaczyna się robić naprawdę ciepło, wszystko się zieleni, dni są coraz dłuższe. Mam więcej energii i dużo lepszy humor. Zrobiłam najlepszą sałatkę owocową jaką w życiu jadłam i truskawki w czekoladzie. Kupiłam nowe, wiosenne woski, ale odpalę je dopiero po przeprowadzce do nowego mieszkania. Jak wybrać kolor ścian, kiedy niemal wszystkie beżowo-kawowe odcienie mi się podobają? Dostałam moją pierwszą Lilou. I konwalie, żadne inne kwiaty tak mocno nie kojarzą mi się z majem. A wczoraj byliśmy w Krakowie. Pogoda dopisała. Miło było tak posiedzieć nad brzegiem Wisły. 



Miłej niedzieli!

2 komentarze:

  1. Jak miło przeczytać taką optymistyczną treść :)
    Truskawki w czekoladzie prezentują się zjawiskowo, ale mnie to połączenie smakowe zupełnie nie pasuje.
    Konwalie uwielbiam, jedne z piękniejszych kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń