poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Migawki

Ostatnie migawki opublikowałam (wstyd się przyznać) w połowie lutego! Oczywiście ten post miał powstać wczoraj, ale zabrakło mi czasu. W święta dostałam od chłopaka drugą część książki Ani Starmach "pyszne 25", a z okazji dnia książki skorzystałam ze zniżki i na stronie wydawnictwa Znak zamówiłam "wszystkie smaki namiętności" i "szkołę niezbędnych składników", od czasu do czasu można sięgnąć po takie zwykłe czytadło. Na promocji w SuperPharm kupiłam dwa lakiery z Essie, oczywiście zanim ja dotarłam do sklepu szafa była już mocno wyeksploatowana, nie było tych lakierów, które chciałam (watermelon, wicked), ale na pocieszenie wybrałam coś w miarę podobnego czyli sole mate i status symbol. Kończy mi się podkład dlatego przy okazji -49% na kosmetyki do makijażu twarzy w Rossmannie sięgnęłam po dwa podkłady z Rimmela: wake me up i match perfection, do koszyka wpadł też róż z Bourjois w kolorze 34. 
Ostatnio białe trampki to moje ulubione obuwie, chodzę w nich codziennie. Na koniec białe słuchawki do telefonu i tabletu. Kupiłam je na stronie merlin.pl i jakoś nigdy wcześniej o tym nie wspominałam, ale bardzo lubię u nich zamawiać, zawsze rzeczy przychodzą dobrze zapakowane, w naprawdę szybkim czasie, a do tego odbierając je w punktach merlina nie ponosimy żadnych kosztów przesyłki. 


Miłego tygodnia! 

2 komentarze:

  1. Ten Status Symbol bardzo mnie kusi ...
    I właśnie za słuchawkami się rozglądam. Zajrzę na merlin.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam białe trampki :) Lakiery piękne. A drugą część książki Pyszne 25 muszę zakupić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń