sobota, 19 kwietnia 2014

***

Kupiłam za mały kawałek schabu, musiałam iść do sklepu po kolejny, zrobiłam ciasto,ale kiedy chciałam je przelać do formy, okazało się, że tortownica się rozwaliła. Doszłam do wniosku, że nie ma sensu się denerwować, zrobiłam sobie kawę i już miała zasiąść do napisania jakieś recenzji, ale stwierdziłam, że zamiast tego, złożę Wam życzenia.
Aby te Święta był czasem spokoju i odpoczynku, od wszystkiego, codziennej bieganiny, pracy zawodowej, recenzji podkładu, stresu. 
Ja tymczasem dopiję kawę i zastanowię się kogo wysłać do sklepu po nową blachę. 


3 komentarze:

  1. Masz rację, nie ma co się stresować :) Nawet jak ciasta nie będzie, nic się nie stanie.
    Wesołych i spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt, pogodnych, radosnych i spokojnych :)

    OdpowiedzUsuń