sobota, 1 marca 2014

Ulubieńcy lutego

Ulubieńcy minionego miesiąca są wyjątkowo skromni. To tylko trzy kosmetyki (wszystkie do pielęgnacji twarzy). Wynika to z faktu, że w lutym przez niemal dwa tygodnie byłam chora i przetestowałam więcej leków niż kosmetyków, poza tym to taki krótki miesiąc. W marcu z pewnością będzie lepiej. 


O żelach z bierdonkowej marki bebeauty przeczytałam sporo, kiedyś nawet miałam niebieską wersję czyli żel micelarny, natomiast teraz sięgnęłam po delikatny żel-krem łagodzący do mycia twarzy i jestem tym kosmetykiem zachwycona. Nie wyobrażam sobie teraz mojej pielęgnacji bez niego. Zmywam nim makijaż twarzy (bez oczu, do tego obecnie używam płynu dwu-fazowego) oraz przemywam skórę rano. Jest delikatny, ładnie pachnie, nie podrażnia i nie wysusza. Zasłużył na osobny wpis.
Mój ulubiony tonik z serii ziaja nuno zamieniłam ostatnio na tonik bio aloesowy z tej samej firmy. Mają zbliżony skład i bardzo podobne działanie. Tonik łagodzi, nawilża i koi skórę. Jeśli szukacie toniku to warto sięgnąć po ten, kosztuje ok. 6 zł. Na sam koniec maska uspokajająca z serii ziaja pro. Wspaniały kosmetyk, który przynosi skórze niemal natychmiastową ulgę. Kosztuje ok. 45 zł więc nie jest to mało, trochę się obawiałam, że wydam prawie 50 zł, a efektów nie będzie. Na szczęście moje obawy zupełnie nie pokryły się z rzeczywistością. Maska delikatnie chłodzi skórę, przynosi ukojenie, kiedy cera jest podrażniona, nawilża, odżywia. Po aplikacji twarz wygląda na wypoczętą, jest gładka, miękka i ma ujednolicony koloryt. Zero niechcianych rumieńców. Stosuję ją raz w tygodniu, nie używam żadnego kremu do cery naczynkowej, a moje skóra nie jest zaczerwieniona. 

6 komentarzy:

  1. A już prawie miałam ten tonik w koszyku ostatnio, ale jednak sięgnęłam po Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za to w ulubieńcach żel micelarny z Bebeauty :D. Ten tonik z Ziaji miałam kiedyś i był całkiem niezły. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z BeBeauty bardzo lubię żel w wersji peelingującej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę uspokajającą uwielbiam stosuję regularnie a najbardziej doceniam w okresie zimowym :) Cena 45 zł mnie zaskoczyła, nigdy nie widziałam tak drogiej :) W sklepie firmowym Ziaja kosztuje ok. 28-30 zł, na Allegro z przesyłką ok. 35 zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel/krem z Biedronki i u mnie znakomicie się sprawdza.
    Świetny do porannego oczyszczania twarzy :) Jego zapach bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej osób poleca ten żel-krem z Biedronki. Chyba z czasem się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń