niedziela, 16 lutego 2014

Migawki

W końcu niedziela. To był bardzo intensywny tydzień, na szczęście w dobrym znaczeniu tego słowa. Zrobiłam wiosenne ubraniowe porządki, przy okazji okazało się, że mam aż 34 t-shirt'y, mogłabym przez miesiąc chodzić codziennie w innym. Od teraz mam zakaz kupowania koszulek. Jak już wspominałam walentynek nie obchodzę, ale zmieniłam pościel na taką z serduszkami. Uwielbiam pościel z Ikei, ma świetną jakość, ładne wzory i często bardzo przystępne ceny. W Biedronce skusiłam się na dwie kule do kąpieli (mleko i miód oraz pomarańcza z chilli, każda przeceniona na 2,99 zł) i maseczkę pod oczy. Zaraz będę malowała paznokcie, bardzo podoba mi się ten limonkowy kolor. W tym tygodniu znalazłam też czas na relaksującą kąpiel. Dawno nie byłam w teatrze, na szczęście udało mi się dostać bilety na 'Zbrodnię i karę'. Od bardzo dawna chciałam zobaczyć Dostojewskiego na deskach teatru i powiem Wam, że sztuka sprostała moim oczekiwaniom. 


A jak Wam minął tydzień? Miłej niedzieli! 

5 komentarzy:

  1. ohhh tez musze porządki w szafkach porobić ;) ciuchy przejrzeć itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie została jeszcze jedna szafa i bardzo nie chce mi się do niej zabrać:)

      Usuń
  2. Mój tydzień był bardzo leniwy.
    Poświęciłam go na odpoczynek: sporo czytałam, sporo obejrzałam, sporo zjadłam ;)
    My również już niedługo idziemy do teatru - wybraliśmy sztukę "Przyjęcie dla głupca".
    Czekamy jeszcze na wznowienie "Mistrza i Małgorzaty" (arcydzieło!) i też się wybierzemy :)

    Ponadto wczoraj spotkaliśmy się na obiedzie ze znajomymi.
    I zaplanowaliśmy majowy wyjazd do Wilna :)
    Już się nie mogę doczekać :)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na "przyjęciu dla głupca" i jeśli dobrze kojarzę ta sztuka to bardzo dobra farsa, uśmiałam się. A "Mistrza i Małgorzatę" bardzo bym chciała zobaczyć na deskach teatru.

      Usuń
  3. Jak ja dawno nie byłam w teatrze. hmm jakieś 2,5 roku. Kiedyś miałam darmowe wejściówki do Teatru Starego w Krakowie- rewelacja.

    OdpowiedzUsuń