środa, 12 lutego 2014

Lakier z pieprzem

Grypa przykuła mnie na tydzień do łózka, nie chodziłam do pracy, nie pisałam bloga, moja egzystencja krążyła wokół spania i ssania tabletek na gardło. Ale już wracam do świata żywych. 


Lakier dzbanek zdobywał polskie blogi jakiś czas temu, ja jak zawsze jestem trochę zapóźniona, ale po prostu wcześniej nie było mi po drodze żeby go kupić (przecież nie będę na allegro zamawiać jednego lakieru, a jak wiadomo ograniczam ich ilość), ale kiedy spotkałam go przez przypadek w tanim sklepie z chińszczyzną za całe 3 zł musiał wrócić ze mną do domu. 


Lakier jest w jasnym różowym kolorze z czarnymi drobinkami, które przypominają mi pieprz. Dobrze kryje już przy pierwszej warstwie i tak najczęściej go noszę. Z ciekawości nałożyłam kiedyś dwie warstwy i efekt jest bardzo zbliżony, różni się tylko ilością 'pieprzu'. Jedna warstwa zmywa się jak każdy inny kremowy lakier (przy dwóch pojawiły się pewne trudności, ale nadal nie takie jak przy lakierach brokatowych). Trwałość jest bardzo zadowalająca, na bazie w postaci odżywki z eweline lakier wytrzymuje 6-7 dni. Ściera się na końcówkach, nie ma mowy o żadnych wielkich odpryskach. 
Bardzo podoba mi się efekt na paznokciach. Jest taki inny, a do tego bardzo subtelny, nadaje się idealnie do noszenia na co dzień. Lakier ma standardowy pędzelek, jego konsystencję też oceniam na plus, nie jest za rzadka (lakier nie rozlewa się na skórki), ani za gęsta (nie smuży). Bardzo dobry zakup. Cieszę się, że w końcu się na niego natknęłam. 

7 komentarzy:

  1. Całkiem przyjemny, ale sam kolor :) Te ziarenka jakoś nie w moim typie.
    Współczuję choroby i cieszę się, że już jest lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. :) mam zielony z tej serii - piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny efekt. Jednak z całej tej serii biel podobała mi się najbardziej.

    Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam białego, ale takie połączenia musi wyglądać ładnie. Dziękuję:)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już się lepiej czujesz:) fajnie się prezentuje, jak koktajl truskawkowy:)
    swoją drogą już go gdzieś widziałam na jakimś innym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolor paznokci :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń