piątek, 6 grudnia 2013

Każdy ma piasek na paznokciach

W końcu mam i ja! Nie, nie kupiłam kolejnego lakieru, postanowiłam, że tego nie zrobię i trzymam się dzielnie, ale od czego są koleżanki? Na kilka dni pożyczyłam sobie lakier z wibo z serii wow glamour sand nr 04. Jakie są moje spostrzeżenia? 


Lakier kryje całkowicie przy dwóch cienkich warstwach, jest też całkiem dobrej jakości – starł się na końcówkach po czterech dniach noszenia, oczywiście bez żadnych wspomagaczy. W czarnej bazie zatopione są tysiące mieniących się na zielono drobinek. Efekt na paznokciach przypomina mi trochę papier ścierny. W dotyku też jest lekko chropowaty – myślałam, że będzie się zaczepiał np. o rajstopy, ale nic takiego nie miało miejsca, jedyny minus tej faktury jest taki, że jak się czymś ubrudzi (w moim przypadku podkładem) to ciężko go później domyć. 


Lakier został wyposażony w standardowy, cienki pędzelek, konsystencja samego produktu jest dość gęsta, dzięki czemu nie rozlewa się na skórki. Największym minusem tego typu emalii jest bez wątpienia zmywanie, polecam metodę z owinięciem płatka nasączonego zmywaczem folią aluminiową, bardzo mocne tarcie z pewnością nie jest dobre dla płytki paznokcia, a w tym przypadku nie jest też najskuteczniejsze.


Wiem, że dzisiaj mikołajki, ale nie mam jeszcze Wam nic do napisania/pokazania w tej kategorii. Sobie prezent sprawię przy najbliższej okazji, czyli jak będę miała trochę więcej wolnego (swoją drogą najlepszym sposobem na oszczędzanie jest po prostu brak czasu na zakupy;). Wam tymczasem życzę otrzymania wymarzonych prezentów, oczywiście jeśli byłyście grzeczne w tym roku! 

źródło klik


4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, ale podobny już mam z p2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny. Ja też mam aktualnie na pazurkach piasek z Wibo ale matowy brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piaski podziwiam u innych.
    Sama 'siebie' w takim wykończeniu nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wygląda na pazurkach. Ja mam odcień z niebieskimi drobinkami, ale czekam aż podrosną mi pazurki aby go użyć.

    OdpowiedzUsuń