poniedziałek, 30 grudnia 2013

Czas podsumowań

Mam dzisiaj wolne, mimo to wstałam dość wcześnie, zrobiłam wszystkie rzeczy, które miałam do zrobienia. Zostało mi całkiem sporo wolnego czasu (w końcu!), który planuję przeznaczyć na relaks czyli nadrabianie blogowych zaległości, malowanie paznokci, czytanie i picie kawy. Dla mnie koniec grudnia to czas podsumowań, refleksji nad tym jaki był mijający rok. I wiecie co? Dla mnie był wspaniały. Gdybym miała rok 2013 podsumować jednym zdaniem powiedziałabym, że to był dla mnie czas bardzo pozytywnych zmian (których nic nie zapowiadało). Zmieniłam pracę, która ekstremalnie mnie stresowała i wykańczała psychicznie na taką, którą bardzo lubię i w której poznałam mojego obecnego chłopaka, nie udało mi się nigdzie jechać na wakacje (ale i tak nie żałuję), spełniłam dwa moje technologiczne marzenia: kupiłam czytnik Kindle oraz tablet Samsung Galaxy Tab 3, rzuciłam palenie, przetestowałam wiele nowości kosmetycznych (ale o tym wspomnę w osobnym poście), znalazłam wymarzone kozaki-oficerki, które zapinają się na mojej łydce;), polubiłam spódnice i przeczytałam 54 książki! Co roku sama sobie organizuję akcję 52 – która polega na tym, że w założeniu mam przeczytać tyle książek ile jest miesięcy w roku, oczywiście nie chodzi o bezmyślne czytanie na akord, dla mnie najważniejsza jest motywacja do znalezienia chwili czasu na czytanie (nie ukrywam, że Kindle bardzo to ułatwia).



***

Nie udało mi się złożyć Wam świątecznych życzeń dlatego już teraz życzę Wam aby nadchodzący rok był dla Was czasem wypełnionym szczęściem, sukcesami i spełnionymi marzeniami.

7 komentarzy:

  1. A ja cieszę się, że odkryłam Twój blog :)

    U mnie w tym roku tylko 41 książek.
    Napisałam 'tylko' ponieważ w 2012 przeczytałam aż 71.

    Miłego odpoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wow 71 książek to dopiero sukces:)

      Usuń
  2. Poległam na książkowym wyzwaniu, nie przeczytałam nawet połowy. Za to obejrzałam od groma filmów i seriali, więc wiadomo na co przeznaczyłam czas ;)
    Ładne podsumowanie roku :) Mam nadzieję że przyszły okaże się dla Ciebie jeszcze lepszy, tego Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ma być jeszcze lepszy, to nie mam pojęcia co może się wydarzyć:) ale w przyszłym roku chce znaleźć więcej czasu na oglądanie filmów.

      Usuń
  3. Super, że 2013 okazał si€ę u Ciebie dobrym rokiem ;) A taki stos ksiązek podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że podsumowanie u Ciebie na plus :) U mnie też sporo zmieniło się na lepszew tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oby w przyszłym roku też było pozytywnie! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń