czwartek, 14 listopada 2013

Szary i fioletowy

Chciałam sobie kupić lakier z rimmelowskiej serii salon pro w kolorze 711 punk rock. Jednak zanim dotarłam do szafy rimmel’a stanęłam przy miss sporty i w oko wpadł mi lakier w niemal identycznym kolorze, porównałam obie buteleczki i doszłam do wniosku, że lakiery niemal wcale się od siebie nie różnią dlatego sięgnęłam po tańszy (miss sporty, kolor 425, za 6,49 zł). 


Lakier z serii lasting colour ma zdaniem producenta pozostawać na naszych paznokciach do 10 dni. Tak dobrze nie jest, ale i tak nie narzekam ponieważ lakier wytrzymał na moich paznokciach 5 dni, nie miałam żadnych odprysków, jedynie starte końcówki. Bez żadnego top coat’u to moim zdaniem bardzo zadowalający wynik, tym bardziej, że większość lakierów z miss sporty wytrzymuje na moich paznokciach dwa, trzy dni. Jak zawsze mamy tutaj szeroki pędzelek, lakier kryje po dwóch cienkich warstwach, nie smuży, nie rozlewa się przesadnie na skórki. Jest bezproblemowy w aplikacji. 


A teraz najważniejsze czyli kolor: trudno go jednoznacznie zdefiniować –jest stalowoszary, ale widać w nim również tony ciemnego fioletu.  Piękny, idealny na jesień i zimę.

To ostatni egzemplarz jaki kupiłam w tym roku. Zdecydowanie daleko mi do lakieromaniaczek, ale i tak jak na moje potrzeby mam za dużo lakierów do paznokci. 

8 komentarzy:

  1. Mi on wygląda asfaltowo i tak nazywam ten typu odcień. Podobał mi się ten z Rimmela, ale mam podobny z Bourjois. Fajnie, że Miss Sporty też za nimi nadąża z kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. adekwatna nazwa:) ten z Rimmela też mi się bardzo podobał, tym bardziej, że się go naoglądałam na yt i blogach.

      Usuń
  2. Fajny efekt! u mnie lakier nigdy nie wytrzymał jeszcze 5 dni, bo nie dałam mu na to szansy ;) nie mam duzo lakierów do paznokci ale bardzo lubię je malować, nie mogę znieść kiedy coś mi się na lakierze odbije lub delikatnie zetrze;) zaraz to poprawiam, takie moje małe zboczenie;) a lakierów mam garstkę i to raczej w klasycznych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię malować paznokcie, ale jak mi się jakiś lakier spodoba to noszę go do upadłego:)

      Usuń
  3. Bardzo podobny do Punk Rock Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, a do tego prawie 3 razy tańszy :)

      Usuń
  4. Ciekawy kolor :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń