czwartek, 21 listopada 2013

Promocyjna kolorówka

Od piątku do przyszłego czwartku (czyli w dniach 22.11 – 28.11) trwa w Rossmannie akcja -40% na całą kolorówkę. W czasie ostatniej takiej akcji zrobiłam malutkie zakupy (klik), ale tym razem trochę więcej rzeczy wpadnie do mojego koszyka. Bardzo dawno nie kupowałam niczego z kolorówki, dlatego wykorzystam idealną okazję ku temu, żeby te braki nadrobić. 


Róż w musie z maybelline dream touch bush - nie wiem jeszcze na jaki kolor się zdecyduję, wszystkie są piękne i dziewczęce. Następnie podkłady – jeśli żadna nowość nie wpadnie mi w oko (a jak na razie bezskutecznie przeglądam strony internetowe w poszukiwaniu czegoś ciekawego) to skuszę się na moich dwóch ulubieńców: rimmel match perfection i maybelline affinitone. Kredki do oczu z serii smoky z bourjois lubię za miękką formułę, łatwość w rozcieraniu, intensywne kolory i trwałość. Myślę, że sięgnę po ciemną śliwkę albo granat. Będzie idealnym uzupełnieniem zimowych makijaży. Do ust chciałabym kupić jakąś kredkę z Astora w odcieniu nude albo pomadkę z serii color whisper od maybelline. Zobaczymy co będzie dostępne i w jakich kolorach. Na koniec wydam kilka złotych na jakiś (jakikolwiek, zobaczymy jaki znajdę na przetrzebionych półkach) tusz z Wibo albo Lovely. A co Wy sobie kupicie? 

4 komentarze:

  1. ciekawe czy półki w Rossmannie przeżyją jutrzejsze oblężenie ;) moja lista jest gotowa! chętnie skorzystam też z promocji -40% w SP, ona trwa od dzisiaj ale stwierdziłam, ze jutro załatwię wszystko za jednym zamachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam podkręcającą maskarę Lovely i podkład HM od Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jutro lecę a co kupie...hm.. sie okaże dopiero ;p hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy chcą pomadki z Maybelline.

    OdpowiedzUsuń