niedziela, 17 listopada 2013

Migawki

Przegląd migawek z ostatnich dwóch tygodni nie będzie chronologiczny. Zacznę od mojego dzisiejszego zakupu – termofor z Biedronki w fioletowym ubranku z wyhaftowaną sową musiał wrócić ze mną do domu. Zapłaciłam za niego 16,90 zł. Mój poprzedni termofor przeżył ze mną prawie osiem lat więc należy mu się już emerytura. Niestety nie załapałam się już na poszewki na poduszki, a koce nie za bardzo mi się podobały, nie były takie miękkie jak lubię i do tego trochę za małe. To będzie mój ulubiony duet tej zimy: jednopalczaste rękawiczki (Sinsay 19,90 zł) z napisem ‘Hi’ ‘5’ tak mnie rozbawiły, że musiałam je kupić, do tego komin łączący w sobie dwa różne sploty (Reserved 49,90 zł). Moja wygrana na blogu u Anety (klik) – żele pod prysznic z Balea. Obecnie używam tego o zapachu kwiatu jabłoni i zapach bardzo mi się podoba. Drugi wariant to truskawka. Dostałam też wosk z yankee candle o zapachu ‘november rain’, który oczywiście bardzo trafia w mój gust. Raz jeszcze dziękuję! Na koniec sałatka z brokułem i serem feta, może nie wygląda zbyt efektownie, ale była bardzo smaczna.


Miłego popołudnia! Ja spędzam czas pod kocem z książką, a w zasadzie z czytnikiem w ręce. A co Wy dzisiaj robicie? 

7 komentarzy:

  1. Termofor jest słodki :)
    Ja dziś byłam na małych zakupach, kupiłam książkę i gazetę, więc również czytelniczy wieczór się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytelnicze wieczory są najlepsze:)

      Usuń
  2. Termofor jest genialny!
    A sałatka wygląda przepysznie :)

    U nas dzisiaj leniwie: jesteśmy po seansie filmowym (film Prisoners, polecam!), zaraz kolacja i pyszna jajecznica z pomidorami, szczypiorkiem i cebulką, a potem wyścig F1 :)

    Miłego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłaś mi ochotę na taką jajecznicę:) a film dopisałam do listy 'do obejrzenia'.

      Usuń
  3. ja byłam w szkole, a potem się obijałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obijanie się jest w niedziele obowiązkowe:)

      Usuń
  4. Prześliczny termoforek. A Ptasie Mleczko jest cudne.

    OdpowiedzUsuń