sobota, 16 listopada 2013

Chciejstwa

Rzadko robię listę rzeczy, które chciałabym sobie kupić. Jednak z racji tego, że zbliżają się mikołajki i Święta mam idealną okazję, żeby przy okazji obdarowywania innych pomyśleć też o sobie. W dzisiejszym zestawieniu znajdzie się tylko jedna rzecz kosmetyczna i właśnie od niej zacznę. Benefit feelin' dainty lip & cheeck kit wygląda ślicznie, słodko i dziewczęco. W pudełku znajdziemy miniatury kultowego high beam, poise tint, róż oraz błyszczyk.  

Mój laptop – o czym już wspominałam – odmawia posłuszeństwa. Zastanawiałam się nad zakupem kolejnego, ale doszłam do wniosku, że jak na moje obecne potrzeby tablet (Samsung galaxy tab 3 10.1 cala) będzie idealny. Na liście znalazł się również case (futerał?) na telefon. To takie małe (i niedrogie) chciejstwo, jednak znalazło się na liście, bo od jakiegoś czasu na nic nie mogę się zdecydować i tak przeglądam Internet w poszukiwaniu czegoś idealnego. Na sam koniec duża świeca z Yankee Candle, cena zdecydowanie nie przekonuje mnie do zakupu. Ich woski uwielbiam za różnorodność i intensywność zapachów, jestem ciekawa czy świece również przypadłyby mi do gustu. A do tego mają piękne słoje i etykiety. 

18 komentarzy:

  1. Taki zestaw z Benefitu też bym chciała :)
    Za mną chodził laptop, ale ostatnio sobie kupiłam nowy, teraz zastanawiam się nad czytnikiem ebook'ów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestaw z Benefitu urzekł mnie tak bardzo, że kupię go sobie na mikołaja. Mam czytnik i serdecznie polecam.

      Usuń
  2. Benefit i Yankee Candle znalazły się też na mojej liście :-)
    ___________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zbyt dużo chciejstw nie mam
    skromna dziewczynka jestem hehe ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, ja staram się swoje chciejstwa ograniczyć:)

      Usuń
  4. Jaki świetny jest ten futerał na telefon z sówką! ;-) Zwłaszcza, ze mam dokładnie ten telefon... ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam jeszcze z kotwicą, w tych samych kolorach:)

      Usuń
  5. Polecam tableta, świetna zabawka. Też mam Samunga od kilku miesięcy i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się skłaniam ku Samsungowi, zastanawiam się tylko czy wybrać 2 czy 3?

      Usuń
  6. Na święta ma być w Sphorach zestaw Benefit z miniaturami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze:) czuję, że musi być mój.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tablet mnie się marzy bardzo.
    Może już w styczniu będzie mój :)
    No i duża świeca z YC koniecznie.
    Cały czas jednak myślę nad właściwym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że uda mi się kupić tablet jakoś na początku grudnia, a jeśli chodzi o świecę z YC to też nie potrafię wybrać jednego zapachu. Wybór jest zbyt duży.

      Usuń
  9. Co do świec z YC to ja osobiście bardzo się ciesze że producent pomyślał o woskach ;) Godne są tez polecenia woski Kringle Candle o których pisałam wczoraj na blogu! :) Zestaw Benefit zapewne wpadnie do mojego koszyka kiedy będę w Sephorze ;) oczywiście wersja z miniaturkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nawet nie wiem, co bym chciała dostać. Chciejlista jest bardzo ograniczona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też planuję sobie kupić futerał na telefon :) Strasznie dużo fajnych znalazłam na ebay'u i nie mogę się teraz zdecydować który wybrac :)

    OdpowiedzUsuń