piątek, 25 października 2013

Stal i lawenda

Jesień to czas, kiedy na moich paznokciach niemal codziennie gości czerwień, teraz zrobiłam mały wyjątek, to połączenie tak mi się podoba, że musiałam o nim wspomnieć. 


Lakier golden rose z serii rich color nr 38 jest zdecydowanie bardziej letni, ale w zestawieniu z ciemnym grafitem sprawdza się świetnie. Lakier wyposażony jest w szeroki pędzelek, charakterystyczny dla tej serii, jest kremowy, zupełnie ‘bezdrobinkowy’, ma bardzo dobre krycie – praktycznie jedna warstwa dobrze pokryje paznokieć – ja jednak tradycyjnie nakładam dwie cienkie. Najciekawszy jest kolor – niebieski z odrobiną lawendowego (uwierzcie mi, choć wiem, że na zdjęciach tego nie widać). 


Natomiast lakier z serii Paris nr 68 ma cienki pędzelek, do pełnego krycia potrzeba trzech cieniutkich warstw, nie pozostawia smug, zmywa się jak zwyczajny lakier. W ciemnoszarej bazie są zatopione srebrne drobinki. Moim zdaniem efekt jest świetny, trochę metaliczny, ale zdecydowanie nie podchodzący pod wykończenie perłowe, za którym nie przepadam, jest dla mnie takie babcine. Uwielbiam ten manicure w zestawieniu z szarą bluzą i srebrnym zegarkiem. Każdy z tych lakierów kosztował 5 zł, nie mogę ich niestety pochwalić za trwałość, w obu przypadkach odpryski są widoczne już drugiego dnia, ale od czego są top coat’y, prawda? ;) Prawa ręka jest pomalowana inaczej niż lewa, podoba mi się takie urozmaicenie. 

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten niezapominajkowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'niezapominajkowy kolor' - świetne określenie:)

      Usuń
  2. Ta lawenda jest śliczna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oddzielnie bardzo mi się podobają, ale w połączeniu coś mi nie pasi :] Ale to Tobie ma się podobać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się podoba, natomiast nie pasi mi to, że nie umiem sobie ładnie paznokci pomalować, zawsze powyjeźdźam na skórki;)

      Usuń
  4. Phosphate is stored in the muscle as creatine phosphate, which acts to replenish
    cellular phosphate stores. Your diet also requires the right information.
    It's not, however, dimethylamylamine hcl contain the high amount of compacted
    protein that can be found in whey.

    Feel free to surf to my web page :: jack 3d

    OdpowiedzUsuń