wtorek, 29 października 2013

Migawki

Ten dzień zdecydowanie nie należy do najlepszych, dlatego nie biorę się za pisanie niczego ambitniejszego. Przegląd dwutygodniowych obrazków – kupiłam bardzo zachwalaną w blogosferze herbatę z Rossmanna (mango i jogurt) i nie jest jakaś wybitna. Natomiast jagodowa muffinka jest świetna. Do herbaty upiekłam szarlotkę z karmelizowanymi jabłkami. Kupiłam ‘Twój styl’ z kalendarzem, nie wiem jak wszystkie moje notatki się w nim zmieszczą, najwyżej dokupię sobie jakiś notes. Nowe, jesienne woski z YC. W biedronce za całe 16 zł zakupiłam kubek termiczny – super trzyma ciepło o i co najważniejsze nie przecieka. Niestety groszki się ścierają. Na sam koniec Butowa nowość.


A jakie nowości zagościły ostatnio u Was? 

8 komentarzy:

  1. Szarlotka wygląda przepysznie :D
    Ja ostatnio kupiłam książki i właśnie czekam na zamówienie lakierowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książki i lakiery to rzeczy, które uwielbiam kupować:)

      Usuń
  2. Właśnie, poproszę przepis na szarlotkę :D
    Uroczy kubek, szkoda że nie długo będzie bez grochów. O herbacie nie słyszałam, muszę się sama przekonać, czy będę się zachwycać je reszta blogosfery ;)
    Mam nadzieję, że chociaż końcówka tygodnia okaże się dla Ciebie łaskawsza :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. końcówka tygodnia okazała się dużo łaskawsza, na szczęście. A szarlotkę piekłam z przepisu zamieszczonym na blogu Ema Mija http://emamija.blogspot.com/2013/05/szarlotka-z-karmelizowanymi-jabkami.html

      Usuń
  3. Mmm woski- czyli to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń