wtorek, 8 października 2013

Efekt wow

Kilka postów temu wspomniałam, że odkryłam ostatnio kilka perełek wśród kosmetyków. Maska regenerująca z jedwabiem i wyciągiem z pestek słonecznika z serii Sleek Line Professional z pewnością do nich należy. 


Chciałam ją kupić od dłuższego czasu, przede wszystkim dlatego, że byłam zachwycona działaniem szamponu z tej samej linii, niestety za każdym razem kiedy byłam w Hebe widziałam tylko pustą półkę. Jakiś czas temu udało mi się trafić na tą maseczkę (wzięłam ostatnią) – kosztowała 9.90 zł za 250 ml. Maseczka zapakowana jest w plastikowy słoiczek, pod wieczkiem ma jeszcze plastikową osłonkę, zatem aplikacja z opakowania jest zupełnie bezproblemowa. Produkt jest dość gęsty, pachnie pięknie (słodką gumą balonową, przynajmniej mnie ten zapach tak się kojarzy), łatwo aplikuje się na włosy i do tego jest bardzo wydajna (używam jej raz w tygodniu). Najczęściej stosuję tą maskę na ok. 40 minut (pod czepek). Jakie efekty zauważyłam? 


Spektakularne! Maseczka nawilża włosy, wygładza, sprawia, że są sprężyste, pięknie pachną, dobrze się układają i świetnie się rozczesują, ale to nie wszystko – włosy są super błyszczące, jeszcze żaden inny kosmetyk nie sprawił, że moje włosy tak ‘lśniły’, efekt wow gwarantowany. Działanie tej maseczki przypomina mi produkty fryzjerskie. Produkt nie obciąża włosów, łatwo się zmywa i nie podrażnia skóry głowy. Ideał za niecałą dychę! Jeśli natraficie na tą maseczkę bierzcie bez zastanowienia.


11 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę maskę ♥ Zużyłam już litrowy słój, na pewno do niej powrócę, jak skończę obecne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem też sięgnę po litrowy słój :)

      Usuń
  2. A wezmę! Skoro Ty polecasz to koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze nęci mnie ten zapach ;D

      Usuń
    2. zapach jest świetny, a działanie jeszcze lepsze:)

      Usuń
  3. Chcę ją, bardzo! :)
    Ale najpierw muszę zużyć swoje włosowe zapasy, których mam sporo.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zużyję chociaż jedną maskę to ją kupuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja juz probowalam tyle rzeczy do wlosow ale o tym nie slyszalam

    OdpowiedzUsuń