poniedziałek, 2 września 2013

Okularnica

Czytałam wiele postów o okularach z Firmoo. Wiem, że kupując je opłacamy tylko koszty wysyłki (chyba 18 dolarów?). Wiele dziewczyn jest z nich bardzo zadowolonych, ale ja jakoś nie jestem przekonana i nie wyobrażam sobie zakupu okularów bez ich przymierzenia, a może tylko ja mam taką niewymiarową twarz i stąd moje obawy?;) Jednak dla wszystkich tych, którzy z różnych powodów nie są zainteresowani zakupem okularów przez Internet proponuję wstąpienie do salonu Fielmann. Okulary w podstawowej wersji możemy kupić za 59 zł! Natomiast takie nieco lepsze (np. z antyrefleksem, ja zdecydowałam się na tą wersję) za 99 zł. Prawda, że tanio? 


Mają duży wybór oprawek, wszystkie, które mierzyłam były lekkie i wygodne. W cenie okularów otrzymujemy również badanie wzroku. W zestawie jest futerał oraz szmatka do czyszczenia szkieł. Ja zdecydowałam się na ciemnobrązowe duże oprawki, trochę w stylu kujonka. Niestety nie wiem jaki to model, ponieważ wszelkie oznaczenia już dawno się starły. O tym, że nasze okulary są gotowe do odbioru salon powiadamia nas przez sms. Z tego co pamiętam czas oczekiwania na realizację wynosił tydzień, a smsa dostałam po pięciu dniach.

Jestem z ich usług bardzo zadowolona. Moje okulary mam od listopada ubiegłego roku. Od tego czasu trochę się poluzowały i spadały mi na czubek nosa, przy okazji przechodziłam obok salonu, w którym je kupiłam i Pani ekspedientka od razu się nimi zajęła, dokręciła śrubki i dogięła ‘zauszniki’ (nie wiem jak się nazywa ta część za uchem;). Nawet nie zapytała o paragon (którego oczywiście ze sobą nie miałam). Warto również zaznaczyć, że obsługa jest bardzo miła i profesjonalna, przymierzyłam chyba z dwanaście par, a pani z uśmiechem podawała mi kolejne. Moja wada to minus 1.75 więc z okularami się nie rozstaje. Zastanawiam się nad zakupem kolejnej pary z Fielmanna. 

7 komentarzy:

  1. Ja kilka dni temu zamówiłam trzecią parę Firmoo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie nie jestem przekonana do zakupu okularów on line, ale rozumiem, że jesteś z nich zadowolona, skoro leci do Ciebie trzecia para;)

      Usuń
  2. Już się bałam że to kolejne Firmoo, ale jak zwykle się nie zawiodłam ;D Fajne oprawki i pasują Ci świetnie, no ale innych byś nie wybrała przecież :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie skusiłabym się na Firmoo, a z tych jestem zadowolona i dobrze się w nich czuję:)

      Usuń
  3. A ja mam najzwyklejsze okulary od optyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te w sumie też są zwykłe, a do tego były bardzo tanie ;)

      Usuń